به طور مثال لپ تاپ لنوو Lenovo W540 در تست PCMark 8 توانسته عدد 3 ساعت و هفت دقیقه که حدود 1 ساعت بیشتر از ZBook 17 G2 است را ثبت کند. ZBook 15v G5 با وزن حدودی 2.1 کیلوگرمی ، حدود نیم کیلو از ZBook 15 G5 (با وزن حدودی 2.6 کیلوگرم) سبک تر می باشد . وزن مناسب این لپتاپ باعث شده بتوانید بهراحتی آن را در کیف و کوله همهجا همراه خود داشته باشید. اولین دلیل و موجه ترین ان قیمت لپ تاپ استوک به نسبت اکبند ان است که در وضعیت اقتصادی امروزه افراد یا مجبورند یا برای صرفه جویی در هزینه های خود لپ تاپ استوک بخرند و بسیار کمک کننده میباشد چون در حدود ۳۰ الی ۷۰ درصد میتوان لپتاپ استوک را بسته به گرید ان با هزینه کمتری خرید . سری جدید آیدیاپد 320 نسبت به مدل گذشته طراحی ظریفتری دارد. Ideapad 330 ابعادی معادل 22.9 × 260 × 378 میلیمتر دارد.­ وزن لپتاپ هم دقیقا مشابه سری گذشته آیدیاپد بوده و تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد.

  • لپتاپ گیمینگ و بازی
  • باتری عالی
  • پردازنده Intel Core i3 نسل دهم
  • لپ تاپ HP مدل DA2189
  • حافظه رم: فروش لپ تاپ های استوک 4GB DDR4 3200MHZ
  • مدل : Lenovo Ideapad 500 Laptop Notebook

مطمئن شوید که لپتاپ شما حداقل یکی از این پورتها را داشته باشد تا انتقال فایل بین لپتاپ شما و مثلاً فلش مموری USB 3.0 سریعتر انجام شود. کش نوعی از حافظه است که سرعت انتقال اطلاعات در آن بسیار سریع است. دلیل این مشابهت نیز کاهش تعداد هسته ها، ثابت ماندن کش و افزایش فرکانس می باشد. هردو پردازنده استفاده شده Dual Core با Thread 4 و کش 3 مگابایت برای Core i5 و کش 4 مگابایت برای Core i7 میباشد.این لپ تاپ مالتی مدیا خانگی با استفاده از پردازنده های کم مصرف سری U اینتل سطح انتظارات را پایین آورده است و نباید برای مصارف پردازشی قوی روی آن حساب کرد. بعد از مشکلات عمده ای که سری Z5070 باعث بدنام شدن سری Z در ذهن ها شد در ادامه مدل Z5170 هم نتوانست رضایت مدیران ارشد شرکت لنوو را کسب نماید وجایگاه این برند را در بازار جهانی هرچند فروش نسبتا خوبی داشت ارتقاء دهد و ادامه دهنده سری مالتی مدیا خوش نام لنوو باشد پس در نتیجه مدیران ارشد این شرکت به فکر تغییر نام سری لپ تاپ های خود افتادند و در سال 2016 با ارائه پردازشگرهای نسل ششم اینتل آنها بجای معرفی سری جدید Z مدل جدید I500 را روانه بازار کردند.این مدل با طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب توانست برند لنوو را با مخاطبین ناراضی از این برند در تولیدات قبلی آشتی دهد.استقبال از نام جدید باعث معرفی سری های جدید I100،I110،I300،I305،I310،I510 و I700 در سال 2016 شد و نوید آینده روشنی را برای شرکت لنوو به همراه داشت.با ما همراه باشید با نقد و بررسی I500 شرکت Lenovo.

لنوو از هر دوکمپانی مطرح دنیا در تولید پردازشگر CPU به نام شرکتهای Intel و AMD در سال 2016 برای لپ تاپ I500 خود استفاده و روانه بازارکرد.در حال حاضر به بررسی این لپ تاپ با پردازنده های تولید شده توسط شرکت اینتل خواهیم پرداخت.پردازنده های نسل ششم اسکای لیک Sky lake مدل Core i5-6200U و Core i7-6500U استفاده شده در این لپ تاپ فروش بیشتری نسبت به کمپانی رقیب یعنی AMD داشته است. از تفاوت های برجسته ی استوک لند نسبت به سایر رقبا در امر فروش لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم می توان به کیفیت بالای اجناس اشاره کرد. مشابه سایر لپتاپهای لنوو، کلیدهای کیبورد Ideapad 330 هم در انتها کمی گرد هستند. پنل داخلی لپتاپ هم مشابه سری 320، تخت و یکتکه است و کلیدهای کیبورد و تاچپد روی آن قرار گرفتهاند. کلیدهای کیبورد در تمامی مدلها، بهنور پسزمینه مجهز نشدهاند. کیبورد لپتاپ قسمت ماشین حساب (مربوط به اعداد) را هم شامل میشود و برای انجام کارهای حسابداری و حسابرسی مناسب است. نورپردازی این لپ تاپها هم معمولا خیلی جذاب است و امکان تنظیم نور پس زمینه کیبورد و قسمتهای دیگر لپ تاپ باتوجه به سلیقه کاربر وجود دارد.

این روشنایی به گونه ای تنظیم شده که در بالای صفحه نمایش ، نور بیشتر و به تدریج به سمت پایین ، نور نیز کمتر می شود. پنلهای IPS از نظر رنگ و روشنایی متفاوت هستند، بنابراین بررسیهای ما را بخوانید تا ببینید لپتاپ مورد نظر شما نمایشگر خوبی دارد یا خیر. بدون بررسی عملکرد و گاهی هم بررسی راندمان ، نمیتوان در مورد سلامت قطعات ، مخصوصا قطعات اصلی پی سی اظهار نظر کرد ، چرا که خیلی از قطعاتی که کمترین مشکلی در ظاهر و ابعاد فیزیکی خود ندارند هم ممکن است معیوب و غیر قابل استفاده باشند. بلندگوهای لپتاپ از فناوری صدای دالبی (Dolby) پشتیبانی میکنند و گوش دادن به صدا مخصوصا هنگام تماشا فیلم بر روی لپتاپ میتواند بسیار لذتبخش باشد. ین لپتاپ دارای فن های قوی و سیستم خنک کننده مناسبی است. برای سلامت لپ تاپ خود بهتر است همواره از یک دستگاه فن جانبی یا کول پد استفاده فرمایید .

در حالی که آنها به اندازه یک لپ تاپ رده بالا یا گیمینگ قدرتمند نخواهند بود، اما این لپ تاپ های سطح پایه همچنان کارهای روزمره را برای شما به راحتی انجام می دهند. اما اگر از کاربران لپ تاپ ایسوس هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شدهاید و برای برطرف کردن آن نیاز به خدمات عیبیابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس دارید میتوانید از سه طریق از خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس استفاده کنید. لنوو برای برطرف کردن همه نیازها از سیستمهای سختافزاری بسیار متنوعی بر روی سری لپتاپ Ideapad 330 استفاده کرده است. با پورتهای قرار گرفته بر روی این لپتاپ دیگر نیازی به کابل و مبدل اضافی ندارید. لپ تاپ دست دوم گیمینگ برای انجام بازی های کامپیوتری مورد علاقه کاربر، با سطح کیفیت بسیار بالایی طراحی شده است و دیگر نیازی به خریدن یک سیستم دسکتاپ بزرگ و گران قیمت نمی باشد. نرمافزارهای آیتونز، آیلایف، آی ورک و سیستمعامل مورد استفاده در رایانههای این شرکت مک اواس ده نیز نمونههایی از فعالیت نرمافزاری این شرکت هستند.

این مورد را میتوانید برای برنامه های گرافیکی و رندر نیز انجام دهید. با روکش مات شما میتوانید با خیال آسوده با لپتاپ در شرایط نوری قوی مانند زیر نور خورشید هم به کار خود ادامه دهید. با وجود مجموعه کاملی از پورتها میتوانید با خیال راحت دستگاهها و گجتهای مختلف را به لپتاپ متصل کنید. در قسمت استراحتگاه دست هم مطابق انتظار، تاچپد (Touch Pad) لپتاپ دیده میشود. تاچپد بزرگ و یکتکه Ideapad 330 جایگزین خوبی برای ماوس در انجام کارهای ساده روزانه است. شرکت چینی هواوی را اکثر ما با تولید گوشی موبایل میشناسیم؛ اما طی سالهای اخیر لپتاپهای بسیار خوبی را هم تولید کرده است که از جمله ویژگیهای آنها میتوان به استفاده از طراحیهای نوآورانه و کاربردی و مشخصات سختافزاری قدرتمند اشاره کرد. وبکم HD این لپتاپ کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای برقراری مکالمه تصویری در اختیار شما قرار میدهد. در مدلهای حرفهایتر لپتاپ که شاهد پردازندههای Intel Core i5 و Intel Core i7 هستیم از صفحهنمایش با کیفیت Full HD با روزلوشن 1920×1080 استفاده شده است. از سری پرازندههای Pentium و Celeron تا پردازندههای نسل هفتم و هشتم Intel Core i3 و Intel Core i5 و پردازنده نسل هشتم Intel Core i7 استفاده شده است.

در مدلهایی که از پردازندههای Intel Pentium، Intel Celeron و Intel Core i3 (و برخی مدلهای پردازنده Intel Core i5) استفاده میکنند، لنوو از صفحهنمایش HD با رزولوشن 1366×768 استفاده کرده است. در کانفیگهای ساده که برای انجام کارهای معمولی و روزانه طراحی شدهاند، لنوو از پردازندههای Intel Pentium و Intel Celerom با محدوده سرعت 1.1 تا 2.7 گیگاهرتز استفاده کرده است. Ryzen 7 4700U را میتوان جزو پردازندههای سریع در بازار لپتاپها بهشمار آورد. بنابراین اگر به فکر خرید بهترین لپ تاپ اقتصادی بازار مناسب گیم هستید، این لپ تاپ ارزشش را دارد. بنابراین با خرید کالای دست دوم می­توانید یک لپتاپ ارزان و یا کنسول بازی ارزان را خریداری نمایید. در نهایت لب تاپ لنوو thinkpad E15 برای افرادی که لپتاپ را برای کار های روزمره میخواهند کاملا عالی و مناسب است. این محصول بسیار جمع و جور بوده و هنوز هم جزئیات بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. در این مدل از کارت گرافیک شرکت AMD هم استفاده شده است. لنوو همچنین از کارت گرافیکهای مختلفی چون Intel HD Graphics، AMD Radeon و NVIDIA GeForce استفاده شده است.

در مدلهای حرفهایتر لنوو از پردازنده نسل هفتم Intel Core i3 استفاده کرده است. از لحاظ ظاهری همه مدلهای لپتاپ Ideapad 330 شبیه به یکدیگر هستد. لنوو در لپتاپ Ideapad 330 از پورتها و اتصالات کاملی بر روی لبههای کناری استفاده کرده است. در نگاه اول، زومیت تصویر هر لپ تاپ و چند ویژگی مهم مانند پردازنده و ابعاد نمایشگر را در کنار پایینترین قیمت عرضه در بازار را برایتان مشخص کرده است. لنوو با معرفی سری آیدیاپد (Ideapad) خود سری جدیدی از لپتاپهای رده کاربری عمومی را روانه بازار کرد. بلندی صدا لپتاپ به مدل گذشته بیشتر است و میتوانید برای گوش دادن به موسیقی، بدون هدفون، بر روی بلندگوهای آیدیاپد 330 حساب کنید. برای آگاهی از لیست قیمت لپ تاپ استوک و موجودی کامل لپتاپ های کارکرده فروشگاه به کانال تلگرام ما بپیوندید… تو حوزه لپ تاپ و کیس و کالاهای کامپیوتری به این معنیه که مثلا لپ تاپ استوک، لپ تاپ کارکرده شرکتی، نمایشگاهی ، مرجوعی و اجاره ای است.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube