•   

مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین دستگاه آبمیوه گیر صنعتی با نام های دیگری از جمله آب پرتقال گیری، آب لیمو گیری و آب انار گیری نیز جزو دستگاه های آب میوه گیری صنعتی به شمار می روند. جنس بدنه ی آب میوه گیریهای صنعتی از جنس استیل یا آلومینیوم می باشد. مورد استفاده قرار می گیرند. آب انارگیری اتوماتیک به صورت دستگاه آب گیری چند کاره عمل می کنند. برخی از دستگاه های آب پرتقال گیری صنعتی قابلیت آب گیری از میوه های انار را نیز دارند. برخی از دستگاه آب پرتقال گیر قابلیت برش میوه را نیز دارد، برای انجام این کار فقط لازم است، میوه ها را سالم و درست وارد دستگاه کنید. در کافی شاپ ها و آبمیوه فروشیهایی که مشتریان زیادی دارند، میتوان با خرید یک دستگاه مناسب آب پرتقال گیری صنعتی راندمان و عملکرد کار خود را بالا ببرید. طراحی و تولید می شوند.

  • آبمیوه گیری برقی
  • بدنهای از جنس استیل ضد زنگ
  • تنوع رنگ ( رنگ های سفید – زرد )
  • قابلیت آسیاب کردن 75 گرم ماده غذایی در هر مرتبه
  • سرعت چرخش 43 دور بر دقیقه
  • شناسه کالا

خروجی توسط لولهای با اندازهی مناسب به جلو هدایت میشود و میتواند به لیوان یا ظرف ریخته شود. انتخاب آبمیوهگیری مدل PJ1000 شروع خوبی برای آشنایی با لوازمخانگی فلر است. به همراه این دستگاه، یک پارچ ذخیرهی آبمیوه هم ارائه میشود. این دستگاه 4 کاره علاوه بر آبمیوه گیری، مخلوط کن، آسیاب و خرد کن نیز دارد و می تواند قسمت زیادی از نیاز آشپزخانه شما را برآورده کند. با آبمیوه گیری فلر مدلPJ1000 ، تهیهکردن آبمیوهی طبیعی بسیار راحت است و نوشیدنیهای سالم و طبیعی دور از دسترس نیستند. فلر سالهاست لوازمخانگی برقی باکیفیتی روانهی بازار میکند و مشتریان بسیارش را راضی نگهمیدارد. تمیزشدن تیغه و توری دستگاه با برس مخصوص بهراحتی انجام میشود؛ ضمنا پایههای ضدلغزش مانع از حرکت و جابهجایی دستگاه حین فعالیت میشوند. این پارچ طوری طراحی شده است که به لولهی خروجی متصل میشود و قطرهای روی میز نمیچکد. آبمیوه گیری مدل JES8001S به عنوان یکی از بهترین آبمیوه گیری های بازار ، توسط شرکت هاردستون ساخته شده است.

\u0622\u0628 \u067e\u0631\u062a\u0642\u0627\u0644 - \u0648\u06cc\u06a9\u06cc\u200c\u067e\u062f\u06cc\u0627\u060c \u062f\u0627\u0646\u0634\u0646\u0627\u0645\u0647\u0654 \u0622\u0632\u0627\u062f

آب میوه گیر 3 کاره پاناسونیک

پارچ مخلوطکن پلاستیکی و با گنجایش زیاد، برای تهیه 4 تا 5 لیوان آبمیوه بسیار کارآمد خواهد بود. آبمیوهگیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 از تیغهها و فیلتر استیل ضدزنگ بهرهمند است که بهخوبی آبگیری را انجام میدهد. آبمیوه گیری «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل Avocado، با طراحی متفاوت، توان مصرفی پایین به همراه جنس تیغهی مقاوم و قابلیتهای ویژه ساختهشده است. این آبمیوه گیری برقی تککاره، با توان مصرفی 435 وات، جنس تیغهی استیل و مخزن آبمیوهگیری تولیدشده است. آبمیوهگیری «اسمگ» مدل «SJF01» یکی از آبمیوهگیریهای تککارهی کاربردی و خوشساخت این شرکت است که با تنوع رنگی خوبی تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این محصول به مخزن تفاله هم مجهز است. این دستگاه نهتنها آبمیوهگیری است، بلکه با اضافهشدن دو قطعهی دیگر، کاراییاش افزایش پیدا میکند و به مخلوطکن و آسیاب تبدیل میشود. آبمیوهگیری «پاناسونیک» مدل «MJ-DJ31» یکی از دستگاههای باکیفیت و کارآمد است. برند ایتالیایی «اسمگ» (Smeg) یکی از برندهای لوکس با محصولات بسیار خوشساخت و زیباست و تنوع تولیدات، کیفیت ساخت و رنگبندی متنوع از بارزترین ویژگیهای محصولات این برند است.

مدل MJ DJ31 پاناسونیک یک مخلوط کن ، آسیاب و یک آبمیوه گیری پرقدرت است . این دستگاه با توان 400 وات امکان آب گیری انواع میوه ها را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده است. جنس بدنه و تیغه های این دستگاه استیل ضد زنگ است و جالب است که بدانید تیغه های دستگاه در حالتی قرار گرفته اند که به بهینه ترین شکل ممکن عمل کنند. قسمت آبمیوه گیری دارای یک پارچ زیبای درجه بندی شده بر اساس میلی لیتر است که می توانید آبمیوه را از دستگاه اصلی در داخل آن بریزید. سیستم ضد چکه این محصول از کثیف شدن میز شما جلوگیری می کند . ⭕ برای مشاده سایر مشخصات و قیمت و نظر خریداران روی دکمه بالا بزنید. دهانه خروجی آبمیوه گیری تا 120 درجه چرخش می کند تا شما مکان مناسب برای قرار دادن ظرف یا پارچ را پیدا کنید. کمپانی سنکور هر ساله بسیاری از محصولات خود را با قابلیت و امکانات فراوان روانه بازار می کند.

آب میوه گیری بوش 879

برای این کار می توانید تا حدودی از برچسب مصرف انرژی که در دستگاه وجود دارد استفاده نمایید. مطلب مرتبط: بهترین مارک ماشین ظرفشویی، چرا بوش حرف اول رو میزنه؟ در نهایت می توان گفت که این دو جنس از نظر استحکام تفاوت زیادی با هم ندارند. به طور کلی معمولا بدنه دستگاه های آبمیوه ساز را از جنس استیل و یا پلاستیک می سازند و گاهی از تلفیق این دو برای بدنه آبمیوه گیری بهره گرفته می شود. جنس بدنه: یکی از مسائلی که در جنس بدنه دستگاه آبمیوه گیری شما نقش دارند وزن آن است. در رابطه با برندهای غیرایرانی مسئله و مشکلی که وجود دارد آن است که معمولا برای گارانتی های خود تنها در یک و یا دو مرکز دسترسی دارند و علاوه بر آن قطعاتشان به راحتی قابل خرید نیستند. مطلب مرتبط: بهترین مارک چای ساز، یه چای دبش چقدر می ارزه؟ دستگاه های آبمیوه گیری که امروزه در بازار و توسط برندهای مختلفی تولید می شوند انواع بسیار زیادی دارند و در طیف گسترده ای جای گرفته اند.

آبمیوه گیری بروان مدل J500 BK یکی از با کیفیت ترین و پر طرفدارترین دستگاه های برقی از شرکت براون بوده، که ظاهری بسیار زیبا داشته و در عین حال دارای موتور بسیار پر قدرتی می باشد. موتور دستگاه صدای کمی داشته و در طراحی آن از پایه هایی استفاده شده است، تا لغزش دستگاه جلو گیری کند. آبمیوه گیری براون مدل J500 BK دارای یک مخزن برای جمع آوری تفاله های میوه می باشد. اگر به هر دلیلی یکی از این موارد رعایت نشود، دستگاه به طرز خودکار بعد از سپری کردن زمان 3 ثانیه خاموش خواهد شد. بدنه دستگاه آبمیوه گیری براون مدل J500BK در دو رنگ مشکی و سفید موجود بوده و از جنس استیل و پلاستیک ساخته شده است. قابل شستشو می باشد. استفاده از موتور بسیار قدرتمند با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا با قدرت 900 وات در درون این دستگاه قرار گرفته و هر نوع میوه ای را به سرعت آب می گیرد. تیغه های بسیار تیز و قدرتمند آن نیز از جنس استیل بوده، که در برابر میوه های سخت بسیار مقاوم می باشد و در هنگام کارکرد به سختی کند می گردد. آبمیوه گیری براون مدل J500 از یک سیستم امنیتی به نام Four-Way safety system برخوردار است، که تمامی راه های ورودی و خروجی دستگاه دارای امنیت برای افراد می باشد. آبمیوه گیری براون در دو سرعت کار کرده و یک وسیله تک کاره است و تمامی لوازم های آن از جمله فیلترها، مخزن و … در این دستگاه از قابلیت ضد چکه برای ریختن آبمیوه در لیوان یا پارچ استفاده شده است، تا از چکیدن آبمیوه جلوگیری شود.

آب میوه گیر 4 کاره

سلام بابا یکی از بروزترین و بزرگترین فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، همینک در آستانهی پنجمین سال فعالیت، با گستردهای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربهی لذت بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. فرقی نمی کند خریدار باشید یا فروشنده ، از هر قشر و در هر سطح و هر جایی باشید ما مشتـاقانـه امیدواریم تجـارت الکتـرونیـک بخشـی از زنـدگـی روزمـره شمـا شـود و هر زمان در صدد به روز بودن هرچه بیشتر شما قدم بر می داریم . «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که سلام بابا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد . فروشـگاه سـلام بـابـا وارد کننده یا تامین کننده کالا نیست.سـلام بـابـا با ارتباط با تامین کننده های مطمئن کالا٫سفارشات مشتریان را تهیه و ارسال میکند.به این صورت که شما برای خرید نیاز به بررسی و شناخت تامین کننده ندارید سلام بابا به عنوان نماینده شما , شرایط خرید کالای اصلی را برایتان فراهم میکند. هدف سلام بابا همواره ایجـاد رونـدی همیـشگـی از تجـربـه ای عالـی برای مشتـریـان و کلیه افراد در هر زمان و مکان بوده است.

صدای بلند دستگاه های آبمیوه گیری همواره آزاردهنده بوده و هست. البته شرکت های سازنده این دستگاه ها درصدد هستند تا صدای آبمیوه گیری ها را تا حدی مطلوب کاهش دهند. مثلا برای گرفتن آب میوه های بزرگ، نیازی نیست آن ها را تا اندازه های کوچک قطعه قطعه کنید. هرچه اندازه این دهانه بزرگتر باشد ، کار شما در گرفتن آب میوه های دارای اندازه های مختلف راحت تر است. دهانه ورودی آبمیوه گیری همان جایی است که با قرار دادن میوه در آن، دستگاه اقدام به گرفتن آبمیوه می کند. چندکاره بودن : برخی از این دستگاه ها در قالب دستگاه هایی چند کاره یا غذا ساز در بازار عرضه شده اند که علاوه بر امکان گرفتن آبمیوه ، قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. هستند. پارچ مخلوط کن این دستگاه ها را معمولا از جنس پلاستیک یا شیشه می سازند. گاهی در این محفظه ها ، قابلیت جمع آوری خودکار سیم نیز قرار داده می شود که به وسیله آن شما می توانید با فشردن یک کلید ، سیم دستگاه را جمع کنید. این صدا با سرعت چرخش دستگاه و همچنین توان دستگاه رابطه مستقیمی دارد. محفظه نگهداری سیم : برخی از دستگاه های آبمیوه گیری ، دارای محفظه ای برای قرار دادن سیم هستند . شما می توانید پس از انجام کار با دستگاه ، سیم آن را جمع کرده و در این محفظه قرار دهید. شما می توانید میزان صدای این دستگاه ها را پیش از خرید تست کنید.

قیمت آبمیوه گیری پروفی کوک 1156

هرچه دهانه دستگاه بزرگتر باشد برای شما شرایط آبگیری بهتری فراهم میشود. مثلا شما میتوانید سیب را به صورت یکجا درون دستگاه آبمیوه گیری بیندازید. گاهی سرعت انجام کار برای شما اهمیت دارد در عین حال اگر میوهها زیاد باشند استفاده از دکمه توربو برای صرفهجویی در زمان و پایین آمدن مصرف برق ضروری است. برخی آبمیوه گیریها به صورت چندکاره عرضه میشوند که یک تیر چند نشان است. بهترین مارک آبمیوه گیری علاوه بر چندین سرعت، دکمه توربو دارد که سرعتی فراتر از حد معمول ایجاد میکند. آبمیوه گیریها در چند نوع مختلف تولید میشوند. البته اگر برای شما کارایی ندارد انتخاب آبمیوه گیری تک کاره بهتر است. پس اگر بهدنبال محصولی کامل هستید میتوانید چند کالا را در یک محصول داشته باشید. اما اگر دهانه کوچک باشد شما ناچارید میوهها را تا حد زیادی ریز کنید که سرعت کار را پایین میآورد. برخی دیگر از محصولات چند سرعت را فراهم میکنند که تا ۱۲سرعت دارند. گاهی دستگاه تنها یک سرعت دارد پس با یک کلید خاموش و روشن میشود.

تیم ما دائما در تلاش است تا بهترین نوع تعمیرات را به مشتریان خود ارائه کند. تا بتوانیم تعمیرات را به صورت صد در صد انجام دهیم. هدف نمایندگی تعمیرات ما این است که محصولات آسیب دیده را مانند روز اول به مشتری برگردانیم. تهیه قطعات اصل یکی از وظایفی است که در مجموعه ما به صورت دقیق انجام میشود. دستگاههای پیشرفته در نمایندگی ما به صورت کاملا مجهز برای تکنسینها تهیه شده تا بتوانند دستگاه شما را با درصد خطای بسیار پایینی تعمیر کنند. سالانه با ورود محصولات جدید تکنسینهای خود را در زمینه تعمیرات بروز میکنیم. تکنسینهای مجرب ما در حضور مهندسان ارشد درس پس دادهاند و افرادی با تجربه را در این زمینه انتخاب نمودیم. شما میتوانید با کارشناسان واحد تعمیر ما ارتباط برقرار کنید تا هرگونه ابهام را برای شما رفع کنند. در تمامی تعمیرات از قطعات فیک (غیراصل) به هیچ عنوان استفاده نخواهیم کرد و با بالاترین کیفیت دستگاه آبمیوهگیری شما را تحویل میدهیم.

یکی از نکات قابل توجه درباره این دستگاه این است که با توجه به ابعاد کوچکش، به راحتی در ماشینهای ظرفشویی قابل شست و شو است. مخزن آبمیوه گیری این دستگاه گنجایش 1 لیتری دارد و یکی از نقاط قوت دستگاه نیز مخزن 2 لیتری مخصوص تفالهاش به شمار میرود که شما را از دردسر خالی کردن متعدد این مخزن دور نگه میدارد. جنس تیغه این دستگاه نیز استیل ضد زنگ است و از کیفیت کاملا قابل قبولی نیز برخوردار است. تنظیمات سرعت قابل قبولی برای این دستگاه در نظر گرفته شده تا مانند دستگاههای روز دنیا بتوانید با دو سرعت متفاوت به آبمیوه گیری بپردازید. آبمیوه گیری Pars Khazar Tiger Juicer از جنس فلز و پلاستیک ساخته شده و از ابعاد کوچک و وزن نسبتا پایینی برخوردار است. پارس خزر به عنوان یکی از قدیمیترین و باکیفیتترین برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی موفق شده تا دستگاه آبمیوه گیری بسیار ارزان قیمت و باکیفیتی را روانه بازار ایران کند.

با وصل شدن به برق کار می کند. البته نه به صورت صافی مجزا، بلکه، شامل چندین دندانه است که در قسمت دهانه دستگاه وجود دارد و مانع از ریزش تفاله و هسته از داخل دستگاه می شود. بهترین توان برای مصرف خانگی 100 الی 160 وات است. اما دستگاه های برقی همگی شامل مام این اجرا نیستند، برخی دارای مخزن با محفظه برای ریختن آب میوه درون آن هستند و برخی نه. دستگاه آبلیموگیری از چه بخش هایی تشکیل شده و وجود هر یک از اینب خش ها چه تاثیری در کیفیت کار آن دارد ؟ هرچه توان دستگاه بیشتر باشد سر و صدای آن نیز بیشتر است. می توایند محلی را برای قرار دادن آن قرار دهید که نزدیک به اجاق گاز باشد در کنار سرویس ملاقه و کفگیر تا هر زمان در حین آشپزی به آن نیاز داشتید به راحتی از آن استفاده کنید. آبلیموگیری دستی، جای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی در کشو جای می گیرد. معمولا دارای صافی هستند و آب از تفاله میوه و هسته جدا می شود. صافی جداکننده تفاله و هسته از آب نیز جزو اجزایی ست که تقریبا در تمام آبلیموگیری های دستی وجود دارد. البته دستگاه هایی با توان بالاتر هم وجود دارد اما بیشتر از این مقدار در خانه استفاده ای ندارد. به دلیل سرعت بالای کار، باعث صرفه جویی در وقت می شود. برخی دارای دسته یا اهرم برای فشار دادن میوه هستند. تا آخرین قطره آب میوه را می گیرد. بنابراین برای استفاده در منزل می بایست این موضوع را مدنظر قرار داد.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube