البته ظاهر جدیدش، احتما اول را بیشتر تقویت می کند. تریبون هنر: سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما با انتشار عکسی از خود در دوبی، از ظاهر جدیدش رونمایی کرد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود. بازیگر زن سینما که در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشید پور ، از ازدواج خودش با امید علومی گفته بود مصاحبه ای جنجالی با یک مجله انجام داده است. اما وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت:نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.با این اظهارنظر قریشی عملا برخی شایعات درباره ازدواج نکردن وی به واقعیت پیوست و نهایتا نامزدی وی با امیدعلومی هم بهم خورد. چند وقت پیش بود که سحر قریشی خبر ازدواجش را در برنامه دید در شب اعلام کرد اما اسمی از همسرش نبرده بود. سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته» اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. و اینکه ذکر کرده بود که: من در حال حاضر در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی زندگی ام را ادامه دهم. سحر قریشی در اینستاگرامش خبر از فوت خواهرش داده است.سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شدبه این ترتیب با پخش این سریال از 4 مهر 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.در سال 1395 بود که خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت:من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستی .آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال 1393 شروع شد ، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم ، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد.در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

اینکه آیا حرکت غافلگیر کننده دیگری انجام خواهد داد یا اینکه به ایران بازمی گردد و روال عادی زندگی را طی می کند. همکاران خانمی دارم که متاهل هستند و در کار واقعا برای خود مردی هستند و به هیچ کسی اجازه جسارت نمیدهند و من واقعا این رفتار را میپسندم، چون زنانگی خود را برای خانواده خود گذاشتهاند و آسیبی به زندگی خود وارد نمیکنند. به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجاز کار به او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. اما از نظر شرعی راضی به کار بازیگری همسرم نیستم. سحر قریشی مدت زمانی را با امید علومی که خواننده تیتراژ و بازیگر فیلم دریا کنار بود و هر دو در این فیلم بازیگر بودند صیغه کرده اما منجر به چدایی شد. اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟ انتشار تصاویر دو نفره در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد.

پس از هفته ها انتقاد امیر تتلو از سحر قریشی و ادعای وی درباره ی جدایی اش از قریشی، خانم بازیگر بالاخره تصاویر مشترک خود با آقای خواننده را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرد. سحر قریشی به پایان رابطه با تتلو اعتراف کرد؛ اشتباه کردم! سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است. امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه با ۱۳ هزار نفر جمعیت را بشکند.قیمت بلیط کنسرت ۲۰ هزار نفری تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود. متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

Here is more info on عکس لختی سحر زکریا (Home Page) have a look at the page.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube