با توجه به اینکه بیشتر بازیگر سینما هستید و تا الان در سریال ایفای نقش نکردهاید و بچه کوچک هم داشتید، چطور با این قضایا کنار آمدید؟ منتهی چند سالی است که جشنواره از این فضا خارج شده است.فکر نکنید منظورم فقط فیلمهایی است که خودم در آن بازی کردم. بعید میدانستم این کار را بکنم منتهی قصه را که خواندم، وسوسه شدم و قرار بر این شد که باهم صحبت کنیم.خوشبختانه نه فقط من و آقای فتحی بلکه همه گروه عوامل و بازیگرها فهمیدیم که دنبال یک چیز واحدی هستیم؛ دنبال یک جنس خاصی از کار. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده ام، حتی سریال های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی موردی در پخش می شوند. پیشکسوتهای زیادی داریم که من تابه حال شانس این را نداشتم که کنارشان بازی کنم و متاسفانه گاهی فرصتها بهراحتی از دست میروند.

الی یک معلم مهدکودک کمرو، دوست داشتنی و گاهی مرموز است که با دعوت سپیده ، به همراه دوستان شهاب حسینی به سفر شمال می آید. برادران لیلا که در ژانر درام نقدی بر آسیب های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلا می باشد، داستان مردی را روایت می کند که برای روز مبادا سکه هایش را مخفی کرده است. ترانه علیدوستی در مراسم اهدای اسکار به دلیل مخالف با حکم رییس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور اسلامی به آمریکا حضور نیافت. ترانه علیدوستی اکنون یکی از برترین بازیگران ایران لقب گرفته هست وی،در پرفروش ترین فیلمهای سینمای کشور ایران و همین طور سریال شهرزاد بسیار مفید درخشیده هست. حالا از این ها که بگذریم و برسیم سر خود ترانه علیدوستی باید بگیم که خانوم بازیگر از اون مدلاست که برای سبک استایل و لباسش هم مورد توجه قرار میگیره که این موضوع هم میتونه منفی باشه و هم مثبت اما در نهایت قطعا ترانه خانوم تو چشم هست!

این نمایش با استقبال بسیاری روبهرو شد. وی با نقش آفرینی در سریال نمایش خانگی شهرزاد بسیار درخشید. وقتی فیلمبرداری یک کار سینمایی تمام میشود، کار بازیگر با آن پروژه هم تمام میشود. شهرزاد دانشجوی رشته پزشکی است که در سال ۱۳۳۲ با کودتای ۲۸ مرداد زندگی اش دچار تغییر و تحول میشود. اگر نمایش دهنده ای سعی در ایجاد کلیک های تقلبی کند، شناسایی و متوقف میشود. با این حال کار شبکه نمایش خانگی شبیه هندوانه دربسته است و نگرانی ما بیشتر از این جهت بود، واقعا نمیشود آینده را پیشبینی کرد. همیشه سریالهایشان را دنبال میکردم و برایم جالب بود.وقتی به من پیشنهاد دادند که نقش شهرزاد را بازی کنم، با تصور اینکه سر این کار نخواهم رفت و همکاری نخواهم داشت، حس خوبی نداشتم چون چیز تجربه شدهای نبود. سلام عشق من،،خیلی دوست دارم،درنقش شهرزاد خیلی خوب درخشیدی،بازی تو خیلی دوست دارم،امیدوارم همیشه موفق باشی عشقم. در اواسط کار هم خیلی هوای من را داشتند و همه اینها قبل از شروع کار مطرح و برنامهریزی شده بود. این فیلم سومین ساخته بلند سعید روستایی پس از دو فیلم موفق «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» می باشد که برای نمایش در جشنواره فیلم کن 2022 برنامهریزی شده و نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن تجربه خواهد کرد.

در این مطلب از بخش بیوگرافی بازیگران پورتال دلبرانه قصد داریم برای شما عزیزان زندگینامه ترانه علیدوستی را درج نماییم. او معتقد است بازی در تلویزیون خیانت فرهنگی است چون حتی سریال های سطح بالاتر هم آخر سر دستخوش یک سری جهت گیری های بی مورد در پخش می شوند و من هیچ وقت کسانی را که در تلویزیون مشغول بازی هستند قضاوت نمی کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند و ما در جایگاهی قرار داریم که قضاوت شویم. چون همه بازیگران می گویند بعد از سالها هر بار جلوی دوربین می رویم وقتی دکمه دوربین روشن می شود دوباره استرس داریم! همه آدما به هر حال یه افسانه شخصی دارند جهانی دارند کاری دارند آرزویی دارند در کنارش پدر و مادر ، فرزند و همسر هستند و همش در کنار هم امکان پذیر است. علی منصور نام همسر ترانه علیدوستی است که حاصل این ازدواج دختری به نام حنا بوده. این کار شبیه نوعی بازاریابی یا بیزنس است… من فمینیستم و کاش شما هم فمینیست باشید، یا بشوید. از پیگیری صمیمانه همه ی شما ممنونیم و مهربانیتان را فراموش نمیکنیم. لذتی که از بازی اش می برد را دوست دارد. اولین حظور ترانه علیدوستی در سینما مربوط به فیلم من ترانه 15 سال دارم بر می گردد که در سال 1380 است و شروع شهرت ایشان بود.

In the event you loved this article in addition to you desire to obtain guidance with regards to ترانه علیدوستی (omigo.ir) generously go to our own page.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube