شرکت شیائومی تاکنون چندین دستگاه تصفیه هوا روانه بازار کرده است که تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Pro به طور قطع یکی از بهترینهای آنها میباشد. ، گازهای سمی، فرمالدهیدها، و گازهای فرار را دارد. لایه سوم از کربن فال ساخته شده است که بد از 2 مرحله ی قبلی توانایی از بین بردن بو همانند بوی رنگ، سیگار و… این محصول دارای یک فیلتر 3 لایه می باشد که لایه اول این فیلتر لایه حذف 100% ذرات بزرگ همانند مو، کرک حیوانات، گرد و غبار، خاک و غیره میباشد، لایه دوم این فیلتر همان فیلتر معروف و بسیار با کیفیت HEPA میباشد که شیائومی آن را از بهترین تأمین کننده آن، یعنی فیلتر هپا کلاس H11 از شرکت TOREY ژاپنی تهیه کرده است که دز این صنعت پیشگام است و این لایه قابلیت جذب،99٫5% ذرات بسیار ریز که با چشم دیده نمیشوند در ابعاد 0٫3 تا 0٫5 میکرون و همچنین از بین بردن باکتری ها، میکروکولارها، عوامل بیماریزا و قارچها را دارا است.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل 4 Pro

در طراحی و ساخت این تصویه هوا یک نمایشگر LED کار شده که اطلاعات مهمی را به شما نماش می دهد از جمله این موارد نمایش ذرات مضر در لحظه است. مانند نسل های قبل، این دستگاه نیز به برنامه کاربردی Mi Home متصل می شود که می توانید یک سری از دستورات کنترلی را از طریق گوشی همراه خود یا حتی از طریق کنترل از راه دور بدهید. در ابتدا در مورد سبک وزن بودن این دستگاه اشاره ای شد. پنل LED این دستگاه کیفیت هوا را در سه رنگ مختلف به شما نشان می دهد که به راحتی می توانید فقط با نگاه کردن به دستگاه می توانید کیفیت هوای اطراف خود را بسنجید. البته نباید اینطور به نظرتان برسد که این دستگاه به خاطر سایز کوچکش قدرت کمی دارد بلکه از نسخه بزرگتر خود قدرت بیشتری ارائه می دهد و در کنار قیمت مناسبی که دارد می تواند انتخاب مناسبی باشد. هوای تمیز شده از یک فیلتر عبور می کند که به لطف فیلتر با کیفیت آن تا 99.99 درصد آنتی باکتریال است. خالی از لطف نیست که بگوییم این دستگاه را وقتی روی زمین قرار می دهید تنها اندازه یک کاغذ A4 جا اشغال می کند. عمر مفید این فیلتر 6 تا 12 ماه است و تعویض آن با سهولت کامل انجام می شود و زمان زیادی از شما نمی گیرد. همچنین این دستگاه از فرمان های صوتی گوگل و آمازون نیز پشتیبانی می کند. یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه سرعت کار این تصویه هواست که می تواند تا 6330 لیتر هوای تمیز در دقیقه به شما تحویل دهد.

به این فرآیند نرخ تحویل یا CADR می گویند.

هرچه میزان دسی بل دستگاه کمتر باشد دستگاه صدای کمتری تولید می کند. قیمت هر چه کمتر باشد دستگاه ظرفیت و کیفیت کمتری خواهد داشت. معمولا اگر دستگاه دارای ACH برابر 4 باشد یعنی هر 15 دقیقه کامل اتاق را تصفیه کند، گزینه مناسبی برای خرید است. بنابراین هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا خساست به خرج ندهید زیرا هزینه ای که بابت خرید دستگاه تصفیه هوا می پردازید، هزینه ای است که در جهت تامین سلامتی خود و اطرافیانتان پرداخت می کنید. همچنین باید به تهویه در ساعت یا ACH که همان تعداد دفعات تصفیه کامل اتاق در هر ساعت است، توجه کرد. یک دستگاه تصفیه هوا برای آنکه بتواند هوا را مکش کند و در مدت زمان کوتاهی آلاینده ها را جذب کند نیاز به یک فن قدرتمند با سرعت بالا دارد. زیرا هر چه سرعت هوادهی دستگاه بیشتر باشد فضا سریعتر پاکسازی می شود. هرچه ابعاد دستگاه بزرگ باشد فن ها با کیفیت بیشتر و فیلترها دارای ظرفیت بیشتری خواهند بود. هرچه تعداد این دفعات بالاتر باشد بهتر است. بنابراین دستگاهی با CARD بالا انتخاب کنید. به این فرآیند نرخ تحویل یا CADR می گویند. بنابراین دستگاه هر چه CARD بالاتری داشته نشانه بالا بودن ظرفیت دستگاست.

تصفیه هوای شیائومی 3h

۵. چگونه گرههای موهای مصنوعی را باز کنیم؟ ۶. چگونه باید موهایی که به سختی در هم گره خورده است را باز کنیم؟ این اسپریها باعث میشوند که بافت موهای مصنوعی کلاهگیس خشک و بد حالت نشود. کلاهگیس باید مطابق با دستورالعملی که به آن پیوست شده است شسته شود و پس از شستشو باید به آن اسپری حالتدهنده مخصوص موی مصنوعی بزنید. از نرمکنندههای پارچه گرفته تا نرمکنندههای لباسشویی، روشهای متعددی برای باز کردن گره موهای مصنوعی وجود دارند. همچنین هرگز نباید از سشوار یا حالتدهندههای حرارتی برای موهای مصنوعی استفاده کنید. برای جلوگیری از گره خوردن موهای کلاهگیس، دقت کنید که همیشه آن را روی یک پایه بگذارید و از گذاشتن آن در کیسه پلاستیکی و یا کیف اجتناب کنید. اکستنشنهای مو، موهای موج دار و برخی از مدلهای مشخص مو مانند فرهای سیم تلفنی و کش سرهای خیلی محکم میتوانند باعث شوند که موهای شما به سختی در هم پیچیده شده و گره بخورند. کلاهگیسهای مصنوعی که هر روز مورد استفاده قرار میگیرند، باید هر ۱۰ تا ۱۴ روز یک بار شسته شوند. برای خشک شدن کلاهگیس آن را به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت روی پایه بگذارید.

تصفیه کننده هوا شیائومی شیراز

بسیاری از بیماری های رایج که حتی در مواردی باعث مرگ زودرس انسان ها می شود ناشی از استنشاق هوای آلوده است. فیلترهای کربن فعال خاصیت جذب بالایی دارند و تمام آلاینده های شیمیایی هوا را از جمله دود، مواد شیمیایی، باکتری ها و میکروب ها را به خود جذب می کنند. دستگاه تصفیه هوا چگونه کار می کند؟ دستگاه تصفیه هوا به وسیله ی فن، هوای داخل منزل را چند بار از فیلترهای خود عبور داده و در این فرآیند آلاینده ها جذب فیلترها می شوند. فیلترهایی که در این دستگاه استفاده می شوند معمولاً از نوع فیلترهای کربن و فیلترهای هپا هستند. همان طور که اشاره شد دستگاه تصفیه هوا خانگی از فیلترهایی تشکیل شده که آلاینده های هوا را از آن جدا کرده و از این طریق سبب پاک سازی هوای داخل منزل می شوند. از فیلتر هپا برای از بین بردن ذرات معلق موجود در هوا مانند گرد و غبار که اندازه ی بزرگتری دارند، استفاده می شود.

تصفیه کننده هوا شیائومی طرز استفاده

در فیلتراسیون فعال (Active)، فرایند با یونیزه کردن آلاینده ها انجام می شود. شایان ذکر است، انتخاب پیش فیلتر با کیفیت، عمر فیلتر کربن و هپا را افزایش می دهد. استفاده همزمان از چند فیلتر، نتیجه بهتری در تصفیه هوا دارد. اگر فردی از وجود یک آلاینده خاص در محیط خود ناراضی است، باید از نوع آلاینده مطلع شده تا فیلتر مناسب برای حذف آن را انتخاب نماید. در مرحله فیلتراسیون اولیه ذرات جامد بزرگ موجود در هوا نظیر گرد و غبار، پرز فرش و موی حیوانات جذب فیلتر می شوند، این فیلتر قابل شستشو می باشد. مراحل تصفیه هوای دستگاه های خانگی متناسب با مدل دستگاه و کاربری ممکن است از 3 تا 7 مرحله متغیر باشد که در اینجا به عنوان مثال فیلترهای دستگاه تصفیه هوای خانگی کووی، تشریح شده است. به طور کلی، تعداد فیلترها و نوع آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در فیلتراسیون غیر فعال (Passive)، با مکش هوا به درون دستگاه و عبور از فیلتر های مختلف، هوا تصفیه شده و از جهت مخالف دستگاه خارج می شود.

تصفیه کننده هوا شیائومی سی وی

LG PuriCare AeroTower برای استفاده در تمام طول سال ایدهآل است و هوای خالص و تمیز را بهصورت ۳۶۰ درجه و در یکی از سه حالت گرمایش، حالت فن و حالت پخش هوا به گردش در می آورد. این دستگاه تمامی وظایف سرمایش، گرمایش یا تصفیهکنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد. این دستگاه با طراحی اسپلیتمانند خود دارای خروجیهای هوا و پرههای جمع شونده هستند که این پرهها جریان هوای تمیز و فیلتر شده را در فضا منتشر میکنند. برای مقابله با اثرات آلودگی هوا چه اقداماتی انجام می دهیم؟ این دستگاه برای اتاقهایی با مساحتهای مختلف طراحی شدهاند. این محصول علاوه بر اینکه یک تصفیهکننده هوای هوشمند و مدرن است به عنوان پنکه (فن خنککننده) نیز قابل استفادهاست. ایسنا/همدان همه ما می دانیم که برای داشتن زندگی سالم و به دور از بیماری، به هوایی پاکیزه نیاز داریم و هوای آلوده مشکلات بسیار زیادی را برای ما به وجود می آورد.

  • عملکرد بسیار لذت بخش تشخیص خواب
  • امکان کنترل دستگاه از طریق گوشی هوشمند
  • لوازم جانبی ایکس باکس وان
  • نبایدهایی برای باز کردن گرههای مو
  • پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10+
  • همه لوازم جانبی خودرو
  • سه حالت سرعت
  • دارای صدا و مصرف انرژی پایین

این دستگاه با توانمندی و راندمان بالای خود به طور هوشمند هوای محیط را کنترل و تصفیه کرده و وضعیت خود را از طریق نمایشگر و اپلیکیشن موبایل اعلام می نماید. از دیگر محصولات کاربردی برند موفق و معتبر جهانی هیوندای کره ، دستگاه تصفیه هوای واکورتک است که با طراحی زیبا وساده خود طرفداران فراوانی در بازار ایران به خود اختصاص داده است. این دستگاه قادر به بهینه سازی هوای محیط تا فضای 60 مترمربع در بازه زمانی 10 الی 12 دقیقه است که برای واحدهای کوچک و دفاتر کار توصیه می گردد. وجود صفحه نمایشگر عددی کیفیت هوا، پوشش فضا تا 79 مترمربع ، سه حالت عملکرد اتوماتیک و پنج حالت عملکرد دستی بر کارائی این دستگاه افزوده است. تکنولوژی PHILIPS ARENASENSE در حس کردن تغییرات کوچک ذرات ییرامون بسیار کارآمد عمل کرده و بنابر آن سرعت فن را بصورت خودکار تنظیم می کند. صدای کم و مصرف برق پایین از نقاط قوت این دستگاه به شمار می رود.

تصفیه کننده هوا شیائومی صورتی

به طوریکه بعد از چندین ماه استفاده در شرایط آلوده باز هم در جذب آلاینده های مضر کارآمد خواهد بود و طول عمری بالاتر از انتظار دارد. در این مرحله ذرات آلاینده ریز تا حد میکرون تصفیه خواهد شد که عمده آلاینده های مضر موجود در هوا در این اندازه میباشد. این مرحله از تصفیه هوا کاملا بدون صدا بوده و در حالت شب بدون ایجاد مزاحمت به ژاکسازی هوا میپردازد. فیلتر کربن در رفع بوی هوا و فرمالدئیدها بسیار موثر است. در نهایت یک تصفیه کننده وجود دارد که مساحت بزرگتر را پوشش می دهد و برای هر یک از مکان های فوق مناسب است. ممکن است روحتان در این فضا به آرامش برسد اما اگر بحث کیفیت هوای آن هم مطرح باشد ایمنی هوا را تضمین می کند؟ احتمال شما هم حداقل دو محیط محبوب برای خود داشته باشید، که در آن احساس آرامش و امنیت کنید، مانند اتاق شخصی خود، دفتر کارتان و یا کافی شاژی که پنج شنبه ها در آن وقت میگذرانید.

فیلتر تصفیه هوا شیائومی

با توجه به افزایش روز افزون ذرات معلق ، گازهای مضر ، میکروبها ، قارچها و انواع دیگر آلودگی در هوای شهرهای بزرگ، استفاده از دستگاه تصفیه هوا خانگی (اداری) به امری اجتناب ناپذیر تبدیل گردیده است. را جذب و حذف کرده و هوایی تمیز و سالم را به ارمغان میآورد. عملکرد موثر دستگاههای تصفیه هوا را هنگامی می توانید مشاهده کنید که میزان آلودگی جذب شده در فیلترهای دستگاه را پس از چند ماه کارکرد دستگاه از نزدیک مشاهده کنید! دستگاه تصفیه هوا نه تنها برای افراد دارای آسم و حساسیت­های تنفسی بلکه برای افراد سالم جهت محافظت از سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری نیز کاملا موثر است. چرا در شهرهای بزرگ باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کرد؟ گرچه پاکسازی هوای شهر کار آسانی نیست اما می­توان هوای داخلی ساختمان­ خود را با بهره گیری از دستگاه تصفیه هوا تمیز نمود. زندگی در کلان شهرها، مشکلات بسیاری را به همراه دارد و یکی از عمده ترین آنها آلودگی هواست.

اگر کیفیت بالا، تنوع در امکانات جانبی و قیمت دستگاه تصفیه هوا از معیارهای انتخاب و خرید شماست ، این محصول طراحی و تولید شده در ایران از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. این محصول که از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه هوای ایرانی به شمار می رود با ظرفیت هوادهی 400 متر مکعب بر ساعت برای فضایی با مساحت حداکثر 110 متر مربع طراحی شده است و برای کاربرد در فضاهای مختلف از جمله سالن های زیبائی، باشگاه ها، ادارات و… وجود سیستم بخارساز سرد در این سیستم ، پس از پاکسازی و تصفیه هوای پیرامون با تولید بخور سرد به اکسیژن سازی در محیط کمک می کند. می توان گفت که کمپانی ایستکول از شرکت های پیشگام ایران در تولید انواع دستگاه تصفیه هوای در طراحی دستگاه تصفیه هوا ایستکول مدل TM-TW400H تمامی ظرفیت های خود را برای تولید یک محصول عالی و کامل به کار برده است . از جدیدترین انواع دستگاه تصفیه هوای خانگی که درفهرست پرفروش ترین ها قرار دارد می توان دستگاه تصفیه هوا هون لند مدل XJ3400 را نام برد. نیز پیشنهاد می شود.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube