البته روح مادر و خانواده فوتبالیست مشهور از ازدواج موقت او با ستاره سینما بیخبر است و اگر متوجه داستان می شد.به گزارش پارس ناز چندی قبل هم ویدئوی جنجالی فوتبالیست و بازیگر مشهور منتشر شد،فیلم کوتاهی که از قدم زدن ستاره فوتبال و سینما دست در دست هم در یکی از بازارهای ساحلی قطر در فضای مجازی پخش شده، قبل از هر چیز تاییدکننده خبری است.و در انتها این دو فرد از یکدیگر جدا شدند. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است .شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند! در کنسرت اخیر تتلو در استانبول نیز آقای خواننده خانم بازیگر را به عنوان همسر خود به حضار معرفی کرده بود. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه ای به بازیگری ندارد.

سحر قریشی در مورد عمل جراحی زیبایی همیشه عنوان نموده است که هیچ جراحی روی صورت خود انجام نداده و تنها یک بار تزریق لب انجام داده که خیلی زود ژل را از لبش خارج کرده است، او برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده است. شنیدیم حتی مادر ستاره فوتبال فرزندش را تهدید کرده که نفرینش می کند و باید قید این هنرپیشه سینما را بزند. که بخاطر آن چند جای بدن خود را خالکوبی کند و اعلام دارد که با سینمای ایران خداحافظی کرده است؟ امیر تتلو نیز طی ماه های گذشته در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود. سحر قریشی در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف (مهدی طارمی)نیز حسابی جنجالی شد. سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد.

سحر قریشی ویدیویی از ورزش کردنش در باشگاه ورزشی منتشر کرد و با واکنش هوادارانش رو به رو شد. سحر قریشی دارای قد 170 سانتیمتر و وزن 58 کیلوگرم است اما می گوید از طرف خانواده ، ژن چاقی دارم و به شدت مراقب وزنم هستم، رژیم می گیرم و گاهی ورزش می کنم. که من خانمی هستم که در این نمی توانم به تنهایی زندگی کنم و یک رابطه آشنایی با امید علومی دارم و در دوران نامزدی به سر می بریم ولی نامزدی محرم چیزی که ارشاد گیر نداده است ولی مردم به آن پرداخته اند. سحر قریشی درباره بازیگری در تلویزیون بیاناتی داشته است و گفته: در تلویزیون میتوان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو ژانر دیده شوم و نقشهای متفاوتی را تجربه کنم. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است.سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد. سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در مصاحبه ای که با یکی از رسانه های اینترنتی داشت اعلام کرد که فقط تا 35 سالگی بازی می کند و پس از آن به دنبال زندگی ارامی است و کارگردانی می کند.

در ادامه یک کاربر دیگر سوال پرسید که چرا در این چند ماه به راه کج کشیده شد و به بی راهه رفت. در ادامه استوری سحر قریشی که از نمای خانه خود گذاشته را میبیند. سحر قریشی در حال حاضر همسر و فرزندی ندارد و مجرد است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد .در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجشازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی است. این در حالی است که برای اشاره به آن پاکبان از واژه «این» استفاده میکند. آقای فوتبالیست کادویی گران قیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و بعنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلیها باور کنند عاشق طرف شده است و… پاکبان پارک از این برخورد ناراحت شده و برای حفظ فاصله معمول، به خانم بازیگر میگوید که از او فاصله بگیرد؛ قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت میخندد به دوستانش میگوید: «میگه برو!

If you have any sort of concerns pertaining to where and the best ways to make use of کشف حجاب سحر زکریا, you can contact us at our own page.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube