این بازیگر کشورمان حالا 17 ساله شده و به نظر می رسد در چند سال آینده به عنوان زیباترین بازیگر زن کشورمان, در فیلم های بی شماری حضور داشته باشد! ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه؛ یک شایعه ۹ ساله! برخی کشیدگی چشمهاي ترلان پروانه بـه سمت بالا را حاصل جراحی زیبایی عنوان کردند اما ترلان پروانه در واکنش بـه شایعه عمل زیبایی چشمهایش گفت: هیچ عمل زیبایی انجام نداده و چهرهاش کاملا طبیعی اسـت و این در عکسهاي کودکی او نیز کاملا مشهود اسـت. از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعهاي شد. ترلان پروانه تصویری که میبینید را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است. ترلان پروانه بازیگر زیبا و معروف ایرانی، این روزها در تمام مراسمات رسمی سینمایی حضور دارد. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است. این در حالی اسـت کـه درس و مدرسه ام هم همیشه درکنار کارم بوده اسـت.

درسال 1382 نخستین بار با سریال بچهها، پایش بـه مجموعههای تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت. «امیدوارم هر کسی لیاقت سیمرغ دارد جایزه بگیرد». عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد: من دست روی هر کسی نمی گذارم. ترلان پروانه مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است، هر چند تاکنون شایعات زیادی پیرامون ازدواجش با برخی شخصیت های مشهور از جمله سعید عزت اللهی فوتبالیست تیم ملی، فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس و نیز ارسلان قاسمی بازیگر و همبازی ترلان در فیلم ها و مجموعه های مختلف منتشر شده است که همه این اخبار خیلی زود از سوی دو طرف تکذیب شده است. ترلان پروانه: بردن و آوردن و مواظبت از مـن سر صحنه، بـه خصوص وقتی خیلی کوچک بودم، برای مادر و پدرم زحمت زیادی داشت، اما آن ها بـه عشق این کـه مـن روزی هنرمند بزرگی شوم، همه ی این سختیها را قبول کردند. حضور محسن تنابنده بهعنوان پارتنر، انرژی بسیار خوبی به من میداد که این حس در طول کار، تداوم داشت و کمک زیادی برای ایفای هرچه بهتر آن بود.

برای درآوردن نقش، در پیشتولید، جلسات زیادی داشتیم، نقش را آنالیز کردیم و پس از بررسیهای زیاد به نتیجه رسیدیم. از دفتر علیرضا داوودنژاد؛ کارگردان «فراری با من تماس گرفتند و از من دعوت کردند تا جلسهای را برگزار کنیم و در رابطه با نقش گفتوگو داشته باشیم. مجموعه جدیدترین و زیباترین عکسهای ترلان پروانه را به همراه تصاویری از کودکی ترلان پروانه در این مطلب گردآوری نموده ایم که امیداریم مشاهده آنها برای شما نیز لذت بخش و جذاب باشد و ضمن مشاهده این عکسهای زیبا و تماشایی، اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی و بیوگرافی وی کسب نمایید. برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. اولین بار و در حالی که تنها سه سال داشت برای تبلیغات یک شامپو در تلویزیون انتخاب شد و علاوه بر آن در برنامه های آموزشی شبکه یک سیما و همینطور شبکه تلویزیونی جام جم نیز به بازی پرداخت .

ترلان پروانه به تازگی در فیلم سینمایی علف زار نقش آفرینی کرده است. ایفای نقش گلنار بهلحاظ چالشهایی که برای من داشت، نقطه عطفی در کارنامه بازیگری من محسوب میشود تک تک اعضای گروه بیوقفه تلاش کردند تا بهترین کارشان را ارائه دهند. جمیع این موارد باعث شد تا برای من یکی از بهترین فیلمها در پرونده کاریام رقم بخورد. این داستانهای فیلم از چند پرونده قضایی واقعی الهام گرفته شده است. عکسی از ترلان پروانه داخل ماشین پلیس در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. داوودنژاد از ابتدا به من گفت که آثارم را پیگیری کرده است و انتخاب او برای ایفای نقش گلنار، من هستم، مگر اینکه شخص بهتری را پیدا کند. ترلان پروانه بعد از نشان دادن توانایی های زیاد در زمینه بازیگری توانست در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی به ایفای نقش بپردازید که می توان گفت تعداد آنها در مجموع به شصت اثر می رسد. داستانکهای دیگر هم به تصویر بیشتر از قهرمان داستان کمک میکند. مـن علاوه بر بازیگری از بازیگران بزرگی مثل خانم فاطمه معتمدآریا و آقای پرویز پرستویی و دیگر بزرگانی کـه با آن ها همکاری کردم، اخلاق و رفتار کار را هم یاد گرفتم.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube