بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟ سحر قریشی از زمان سفرش به ترکیه همواره با حجاب کامل دیده شده و به همین دلیل تصور می شد او قصد بازگشت به ایران و از سرگیری کار بازیگری را داشته باشد. امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه با ۱۳ هزار نفر جمعیت را بشکند.قیمت بلیط کنسرت ۲۰ هزار نفری تتلو از ۳۰ دلار آغاز می شود و به صورت تساعدی بالا می رود. تتلو که در سودای پیشی گرفتن از کنسرت ۱۳ هزار نفری جنیفر لوپز در ترکیه و رسیدن به رکورد خیرهکننده ۲۰ هزار نفری است، هر مانعی که به گفته خودش میتواند شامل پدر و مادر و خانوادهاش شود را کنار میزند. سحر قریشی اخیرا نیز با تتلو ازدواج کرد که چندی پیش طلاق گرفت. در ادامه اطلاعات در مورد زندگی شخصی، ازدواج و طلاق و زندگی هنری او را آماده کرده ایم. اما مصاحبه کننده به این فکر نمیکند که شاید سحر قریشی چهار سال پیش که مثلا عاشق رنگ سرخابی بود دیگر دیدگاهش از هر نظر تغییر کرده و الان آن رنگ برایش در اولویت نیست.

تتلو که اعلام کرد بهواسطه رابطه با سحر قریشی، به این زندگی متعهد خواهد ماند و به زن و دختر دیگری فکر نمیکند، از خانم بازیگر خواست تا خداحافظی خود از دنیای سینما را اعلام کند. کمی بعد، تتلو پا پیش گذاشت و در نوشتههای خود اعلام کرد که میخواهد یک ازدواج دائمی داشته باشد و با وجود سحر قریشی، دیگر به هیچ زن و دختری فکر نمیکند. که من خانمی هستم که در این نمی توانم به تنهایی زندگی کنم و یک رابطه آشنایی با امید علومی دارم و در دوران نامزدی به سر می بریم ولی نامزدی محرم چیزی که ارشاد گیر نداده است ولی مردم به آن پرداخته اند. پاکبان به این کار او واکنش نشان میدهد و به او میگوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش میگوید: «همین مونده بود این به من بگه برو… رابطه این دو چهره سرشناس، با انتشار فیلم و عکسهایی شائبهدار، رسانهای شد؛ فیلم و عکسهایی که به خوبی نشان میداد که این دو با یکدیگر زندگی میکنند. ادعایی که در همان زمان، حتی از سوی دوآتشهترین هواداران آقای خواننده جدی گرفته نشد تا پس از چند پست پر از تعریف و تمجید، از نخستین اختلافنظرها رونمایی شود. در نهایت او طی یک پست در اینستاگرام گفت که خودش هم از همین قشر است و قصد توهین نداشته است.

به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه میکنن که از ایران برو. خیلی زود، برخی سینماگران با او تماس میگیرند و خواهان ترمیم اوضاع میشوند. سحر قریشی در این مورد می گوید که فقط یک بار تزریق لب انجام داده است و البته خیلی زود هم از انجام این عمل زیبایی پشیان شده است و ژل را خارج کرده است. سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقمند بود اما اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و بعد از قبولی ، در فیلم «لج و لجبازی» در نقش سایه کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها ایفای نقش نمود. اما این بار کنسرت شهریورماه آقای خواننده سبب شد تا زمینه جدایی همیشگی این دو فراهم شود. در همان زمان، زمزمههایی شنیده شد مبنی بر اینکه کنسرت نوروزی آن خواننده، یک مهمان ویژه دارد: خانم بازیگر؛ اما آنچه در تمامی این مدت، از چشم و گوش جماعت مشتاق شبکههای مجازی پنهان بود، رابطه این دو فرد با یکدیگر بود. درحالیکه همگان منتظر واکنش شدید خانم بازیگر بودند، این بازیگر در نوشتهای کوتاه، به این صحبتها صحه گذاشت و با خوارترین شکل ممکن، از تتلوعذرخواهی کرد و گفت که دیگر این کارها را تکرار نمیکند.

با انتشار کلیپ و تصاویری از سحر قریشی در کنار امیر تتلو، گویا این بازیگر وارد رابطه ای جدید با امیر تتلو شده است که بسیار جنجالی شده است. این بازیگر روی زیبایی و ظاهر خود بسیار حساس بوده و از اینکه برای زیبایی و آراستگی اش زمان صرف نماید، بسیار لذت می برد. سحر قریشی دارای قد 170 سانتیمتر و وزن 58 کیلوگرم است اما می گوید از طرف خانواده ، ژن چاقی دارم و به شدت مراقب وزنم هستم، رژیم می گیرم و گاهی ورزش می کنم. دلنوازان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلیزاده است که در آن بازیگرانی از جمله شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری و سحر قریشی ایفای نقش نموده اند. گفتههایی که سبب میشود تا خانم بازیگر برخلاف آن تصویری که مخاطب در تمامی این سالها از او سراغ داشت، با لحنی ملتمسانه، اقدام خود را نکوهش کرده و از وی عذرخواهی کند.

In case you liked this short article and you desire to obtain guidance concerning عکس لختی سحر زکریا generously go to our own web site.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube