•   

میوه هایی مثل کیوی، توت فرنگی ، انار، زردآلو، آلو، هلو، پاپایا و انبه گزینه های مناسبی برای این ترکیب می باشند. در نتیجه بهتر است که کمی آن را مغذی کنید. البته مراقب باشید که در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید. رطوبت موجود در دانه ها و آجیل باعث می شود که آب میوه شما مقوی تر باشد، زیرا خود آبمیوه به تنهایی هیچ گونه فیبری ندارد. 3-کمی تنقلات، دانه و گیاه را به این ترکیب اضافه کنید: گیاهان و ادویه های مختلف می توانند طعم آب میوه ها را تا حدی تغییر دهند. مثلاً می توانید از سبزیجات تازه مثل نعناع ، بالم لیمو، ریحان، روزماری و شیوید استفاده کنید. زیرا بافت آبمیوه شما را بیش از حد سفت خواهد کرد. موز، آواکادو و دیگر میوه های میوه هایی با بافت این چنینی، کم تر برای آب میوه استفاده می شوند، زیرا بافت آن را سفت می کنند. گندم نیز گزینه مناسبی برای استفاده در آبمیوه می باشد.

  • آبمیوه گیری پارس خزر مدل Vita Fruit Glass
  • معمولا یک محفظه برای جمع کردن سیم دستگاه را دارد
  • عملکرد عالی
  • قدرت آبمیوه گیری 50 تا 100 لیتر آبمیوه در ساعت
  • جنس بدنه: استیل
  • سیستم ضد چکه: ندارد
  • محفظه موتور را هرگز داخل آب نکنید
  • گارانتی آبمیوه گیری

طبق علم بهداشت روزانه 200 میلی لیتر توصیه می شود و بر وزن تأثیر منفی نمی گذارد. مکیدن لیوان آب میوه در تمام طول روز می تواند پوند بیشتری به شما دهد. میوه ها همچنین حاوی قند طبیعی هستند که باید مقدار کمی از آن استفاده شود! به سرعت آب میوه بخورید! آبمیوه گیری تهیه روزانه آب میوه را بسیار ساده تر می کند و به همین دلیل توصیه می شود! از آلودگی خودداری کنید! روش های خانگی برای به معنای واقعی کلمه خراب کردن آب وجود دارد. اگر از آبمیوه گیری برای جایگزینی وعده های غذایی با آب سالم یا ارگانیک یا اسموتی استفاده می کنید ، باید به چیزی توجه کنید! بنابراین ، کسانی که مایل به کاهش وزن هستند باید سبزیجات را با میوه ترکیب کنند. در یک روز گرم ، آب به دست آمده را باید با آب معدنی تمدید کرد تا سلامتی هیدراتاسیون را افزایش دهد. روی شکم خالی بنوشید! توجه داشته باشید دام کیلو! آمیلاز را فعال کنید!

بهترین مارک آب میوه گیری و مخلوط کن

آبمیوه گیری بوش MMB33G5BGB یکی از محصولات با کیفیت و کارآمد این شرکت است. پیچ تنظیم و انتخاب سرعت در جلوی دستگاه قرار دارد که در دو سرعت قابل تنظیم است تا مصرف کننده بتواند به تهیه انواع مخلوط یا نوشیدنی های مختلف بپردازد. به این ترتیب به کمک مخلوط کن بوش MMB33G5BGB می توان انواع میکس، پوره، شیک، کوکتل، اسموتی، سوپ و سس را تهیه کرد. یک موتور قوی 600 وات و با دوام دندانه دار هر نوع غذا را با سهولت انجام می دهد، حتی مقادیر بیشتری یا مواد سخت افزاری. پارچ این مخلوط کن شیشه ای و با کیفیت است. جنس بدنه اصلی هم از پلاستیک است؛ در نتیجه وزن دستگاه کم بوده و جابه جای آن آسان است. همرا این دستگاه یک صافی برای تهیه اسموتی نیز عرضه می شود. تیغه های این محصول از جنس استیل ضد زنگ هستند و قدرت زیادی دارند. که گنجایشی برابر با 3 تا 4 لیوان را دارد و می توان مقدار زیادی آبمیوه را برای پذیرایی مهمانان آماده کرد.

این دستگاه دارای سه قابلیت آبمیوه گیر، آسیاب و مخلوط کن است. این مدل از آبمیوه گیری پارس خزر از جمله ارزانترین و بهترین آبمیوه گیریها به شمار میرود. شما با آبمیوه گیری این دستگاه میتوانید آبمیوههای طبیعی و سالم را در کمترین زمان درست کنید. این مدل از آبمیوه گیری پاناسونیک جزو بهترین آبمیوه گیریها شناخته شده و به خاطر کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، طراحی زیبا و… میتوانید استفاده کنید. برای آبمیوه گیری میوههای تفالهدار هم میتوانید از بخشی که دارای توری است، استفاده کنید. این دستگاه با داشتن تیغههای تیز در زاویههای درست، دارای کارآیی و راندمان بسیار بالایی میباشد. از آسیاب و مخلوط کن آن هم برای آسیاب کردن ادویهجات و یا درست کردن سس، شیک و… برای تمام این قابلیتها در قسمت جلویی دستگاه یکسری دکمه تعبیه شده است که از طریق آنها میتوانید به راحتی با دستگاه کار کنید. یکی دیگر از آبمیوه گیریهای سه کاره باکیفیت و پرفروش، آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 است.

نام تجاری ProfiCook برای اولین بار در IFA 2011 در برلین ارائه شد. از مرکز لجستیک ما با بیش از 100000 متر مربع فضای ذخیره سازی ، این گروه کلیه فرم های فروش ملی و بین المللی پیشرو و شرکای تجاری خود را تهیه می کند. ProfiCook نام تجاری Clatronic International GmbH است و بیش از 100 مقاله مختلف ، محصولات گسترده و خلاقانه ای را ارائه می دهد. این شرکت آلمانی مجموعهای از تزئینات خانه , لوازم پذیرایی , لوازم پخت و پز و ابزار متنوع که راحتی را در کنار سلامت برای شما به ارمغان آورده است . از آن زمان ، وسایل آشپزخانه با کیفیت بالا برای آشپز سرگرمی جاه طلب ، شناخت و تأیید بالایی را دریافت کرده اند. محصولات ProfiCook ما با موفقیت توسط بسیاری از شرکای مشهور فروش ، فروشندگان متخصص برق و بازارهای تخصصی در آلمان و خارج از کشور به فروش می رسد. این شرکت یک توزیع کننده موفق از محصولات مصرفی الکترونیکی و همچنین لوازم کوچک و بزرگ برقی در آلمان و خارج از کشور است.

جنس بدنه و تیغه این دستگاه از استیل ضد زنگ است که عمر آن را بالاتر می برد. نازل آبمیوه گیری که آبمیوه از آن خارج می شود تا 120 درجه قابل تکان دادن است تا وضعیت مناسب برای لیوان یا پارچ خود را انتخاب نمایید. ⭕ برای مشاده سایر مشخصات و قیمت و نظر خریداران روی دکمه بالا بزنید. مخزن تفاله این دستگاه دارای حجم دو لیتر است و مخزن خودآبمیوه گیری دارای حجم 1.5 لیتری است که حتی در هنگام گرفتن آبمیوه نیز می توانید آن را تخلیه نمایید. سوئیچ ایمنی آبمیوه گیری پاناسونیک مانع از بروز هرگونه حادثه برای شما می شود. سه کاره ها جزو وسایل برقی کوچک و بسیار مفید آشپزخانه هستند که با توجه به برند و مدل این دستگاه ها کارهای متفاوتی را ممکن است برای شما انجام دهند. قطر دهانه این آبمیوه گیری 7.5 سانتی متر است که میوه های بزرگی همانند سیب نیز از آن رد می شوند و نیاز به خرد کردن آن ها نخواهید داشت.

آبمیوه گیری ناسا الکتریک 917 از موتوری با توان 800 وات بهره میبرد، که از این دستگاه یک محصول قدرتمند و حرفهای ساخته است. این قابلیت، به عملکرد لحظهای نیز معروف است و یکی از قابلیتهای کاربردی در انواع آبمیوه گیریها میباشد. عملکرد پالس برای مدت بسیار کوتاهی در حد چند ثانیه از حداکثر توان دستگاه استفاده میکند. انتخاب هر کدام از سرعتها به میوه ای که قرار است آبگیری شود، بستگی دارد. در سرعت 2 دستگاه با فشار و قدرت بیشتری تیغهها و صفحه برش را میچرخاند، در نتیجه اگر میوه ها سخت هم باشند، با چرخش تند و سریع صفحه برش، به تکههای کوچکتر تقسیم میشوند. در این حالت هر تکه سفت و سختی که داخل آبمیوه گیری باشد، به سادگی آبگیری خواهد شد. چنین موتوری امکان تهیه آب میوه طبیعی و سالم را در مدت زمانی کوتاه فراهم میآورد. برای میوههای سفت و سخت از سرعت 2 و برای میوههای نرم تر از سرعت 1 استفاده میشود. حرف P که بر روی بدنه درج شده است، به عملکرد پالس pulse اشاره دارد. اطراف پیچ ولومی بصورت دایره وار عملکردهای مختلف درج شدهاند که با قرار گرفتن در کنار هر کدام، عملکرد مربوطه فعال خواهد شد. بر روی بدنه دستگاه، یک پیچ ولومی چرخشی تعبیه شده است، این پیچ کار تنظیم کردن سرعت را بر عهده دارد و با چرخان آن می توان سرعت مورد نظر را فعال کرد.

آب میوه گیری بوش اصل آلمان

در میان مدلهای تککارهی این برند هم مدل HR1916 است که با توجه به دهانه بزرگی که دارد کار شما را سادهتر خواهد کرد، چون نیاز ندارید میوه را قبل از انداختن در آبمیوهگیری خیلی خرد کنید. کنوود شرکتی انگلیسی تحت مالکیت دلونگی ایتالیاست و از سال ۱۹۴۷ تاسیس شده است. این پارچ طوری طراحی شده تا مستقیماً به خروجی آبمیوهگیری وصل شده و جلوی چکه آب میوه را بگیرد. اما در میانتمام مدلهای آن، مدل تککاره JE850 در ایران محبوبیت بیشتری دارد. این آبمیوهگیری هم دهانه بزرگی داشته و همراه با آن یک پارچ یک لیتری هم عرضه میشود. بیشتر بدانید: از انواع دستگاههای آبمیوهگیری کدامیک را بخرم؟ این شرکت در زمینه تولید مخلوطکن، غذاساز، آبمیوهگیری، کتری و توستر فعال است. آبمیوهگیریهای این شرکت از قدیم در ایران محبوبیت داشتهاند که این به دلیل کیفیت بالای آنها بوده است. اکثر دستگاههای کنوود از بهترین برندهای آبمیوه گیری به حساب میآیند.

سبزیجات مناسب برای آبمیوه گیری شامل هویج، گوجه فرنگی، کرفس، خیار، اسفناج ، بروکلی، چغندر یا لبو، سیب زمینی شیرین، فلفل دلمه ای، تربچه و کلم می باشد. میوه هایی مثل هلو و سیب می توانند شیرینی ملایمی به این آب سبزیجات اضافه کنند؛ بدون این که طعم میوه به آن ها غلبه کند. هر چه تنوع موادی که استفاده می کنید، بیشتر باشد، مواد مغذی بیشتری به بدن شما خواهد رسید. بسیاری از سبزیجات آب بسیار خوشمزهای دارند . می توانید هر میوه یا سبزیجاتی را که دوست دارید، استفاده کنید. برای این که آبمیوه یا آب سبزیجات شما کمی طعم شیرین پیدا کند، یک یا دو نوع میوه را به آن اضافه کنید . 2-طیف وسیعی از میوه ها را امتحان کنید: بسیاری از افراد از میوه هایی مثل انگور، پرتقال، آب سیب و تمشک استفاده می کنند. حتی ممکن است که شما خود سبزیجات را به صورت خام دوست نداشته باشید اما از مصرف آب آن لذت ببرید.

اب میوه گیری چند کاره

محفظه ورودی میوهها به قدری بزرگ است که شما به راحتی میتوانید یک سیب متوسط را از آن عبور دهید (قطر آن ۷۵ میلی متر میباشد). این دستگاه بر خلاف سایر دستگاههای سه کاره کارهای تخصصی دیگری را انجام میدهد و در واقع ۵ کاره است. ظرفیت پالپ میوه گیری آن، ۲ لیتر است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب میباشد.؛ شما میتوانید از دو تنظیم سرعتی روی دستگاه استفاده کرده و سرعت را کم و زیاد کنید. شما علاوه بر آسیاب، آبمیوهگیری و مخلوطکن، میتوانید از آن به عنوان یک دستگاه غذاساز و خردکن نیز استفاده کنید. در زیر بدنه پایه پلاستیکی تعبیه شده تا در حین کار دستگاه دچار لغزش نشود؛ در نهایت قطعات آن به راحتی جدا شده و قابلیت شست و شو دارند. این دستگاه یک آشپزخانه کامل را به شما ارائه میدهد؛ موتور این دستگاه ۴۰۰ وات قدرت دارد و در عرض چند ثانیه تمام عملیات مورد نظر شما را انجام میدهد. بنابراین نیازی به قطعه قطعه کردن میوهها نیست.

آب هویج گیری صنعتی نسبت به مدل های خانگی تفاوت زیادی دارد. معمولا قدرت این موتور ها 2 تا 3 اسب بخار است در صورتی که مدل های خانگی و ضعیف 1 اسب بخار دارند. از این دستگاه علاوه بر گرفتن آب انار برای گرفتن آبلیمو آبغوره زرشک نیز مورد استفاده قرار میگیرد و برای این منظور کافی است که توری های دستگاه را عوض کنیم. از اونجایی که پوست کندن و شستن هویج بسیار زمان بر است آب هویج گیری صنعتی با بازده ای که دارد می تواند خیلی در آبمیوه فروشی ها کاربردی باشد. موتور های این دستگاه ها قدرت بالایی دارد تا بتواند خاموش و روشن کردن زیاد را تحمل کند و حجم زیادی را بتواند آبگیری کند. این دستگاه ها قادر هستند تفاله ها را نیز جدا کنند و آبمیوه با کیفیت را نیز از خروجی جدا به شما تحویل دهند. معمولا شست و شوی این دستگاه ها ساده است و قطعات آن به راحتی باز می شوند و نیازی به مواد شوینده ندارد.

با پودر آسیاب یا کاغذ سنباده تمیز کنید.

برای انجام این کار، لازم است شکر را همزمان با میوه ها یا انواع توت ها در قیف بریزید. به عنوان مثال، بیایید نحوه درست کردن آب میوه را در آبمیوه گیری که در فصل سبزیجات و میوه ها ضروری است، بیابیم. با آن، می توانید بسیاری از جاهای خالی برای زمستان درست کنید. چگونه می خواهید همه اینها را به هر شکلی به حداکثر ذخیره کنید دراز مدت! تابستان و پاییز برای بسیاری از زنان خانه دار دوره های بسیار شلوغی است. توت ها یا میوه هایی را که به دقت شسته شده اند با وزن حدود پنج تا شش کیلوگرم در شبکه قرار دهید، در حالی که آنها را با مقدار مورد نیاز شکر گرانول بپاشید. پس از همه، در این زمان لازم است سبزیجات، انواع توت ها و میوه ها برداشت شود. امروزه فناوری به کمک افراد می آید و امکان پردازش تمام این ثروت ها را با کمترین زمان و تلاش فراهم می کند. با پودر آسیاب یا کاغذ سنباده تمیز کنید. شما فقط باید بدانید که چگونه از همه این دستگاه ها استفاده کنید.

آب میوه گیری تک کاره

از یک نمایشگر دیجیتال رنگی روی بدنه استفاده شده که برای نشان دادن دمای موتور و میزان سرعت در چند سطح قابل استفاده است. از دهانه ورودی بزرگ با قطر ۸۴ میلی متر برخوردار است که اجازه می دهد میوه ها را بدون برش به دستگاه وارد نمایید. از یک مخزن آبمیوه با ظرفیت ۱ لیتر و مخزن تفاله با ظرفیت ۳ لیتر در پشت دستگاه بهره می برد. آبمیوه گیری فلر فاقد سیستم ضد چکه بوده ولی با پوشش لاستیکی روی پایه ها از لغزش دستگاه حین کار جلوگیری می کند. این دستگاه اگرچه فاقد سیستم ضد چکه بوده اما با پوشش لاستیکی روی پایه ها کمترین میزان لغزش را حین آبگیری منتقل می کند. دستگاهی تک کاره بوده و با توان موتور ۱۵۰۰ وات در ۲ سرعت، می تواند از پس انواع میوه ها بر بیاید. از تیغه و فیلتر استیل ضد زنگ تشکیل شده که توسط نیروی گریز از مرکز بیشترین آب را از میوه ها خواهد گرفت. برای امنیت بیشتر یک سوئیچ ایمنی در دستگاه لحاظ شده و تا تمامی اجزا به درستی روی هم قرار نگیرند روشن نخواهد شد. شما می توانید تمام قطعات را به غیر از بدنه اصلی داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. برای حفظ امنیت بیشتر یک سوئیچ ایمنی روی دستگاه تعبیه شده و روش کار آن به صورتی است که تا تمام قطعات به درستی روی هم قرار نگیرند دستگاه روشن نخواهد شد. از بدنه ای تمام فلزی تشکیل شده است. آبمیوه گیری برویل مدل Je800 جزو اقلام محبوب این شرکت استرالیایی است. دهانه ورودی این آبمیوه گیری را می توانیم جزو بزرگترین دریچه ها بدانیم، با قطر ۹۰ میلی متر انواع میوه را بدون هیچ برشی در خود جای داده و با سرعت بالایی آنها را آبگیری می نماید.

آب میوه گیری چهار کاره بوش اصل آلمان

این برند از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون نیز مورد توجه کاربران زیادی قرار دارد. این محصول دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و از کیفیت مطلوب و مقاومی ساخته شده است. این محصول در توان 400 تا 1500 وات طراحی شده و دارای 5 سطح سرعت می باشد. این مدل دارای 5 سطح سرعت نیز است که بر اساس سختی مواد غذایی تنظیم می شود. مدل 915 از برند ناسا، از پرطرفدارترین ها در بازار محسوب می شود که دارای توان مصرفی 800 وات می باشد. اگر به دنبال یک آبمیوه چهار کاره هستید، ناسا الکتریک مدل 945 را به شما معرفی می کند. بهتر است در ادامه با برخی از مدل های این برند آشنا شوید. این محصول یک آبمیوه گیری چهار کاره است که شامل مخلوط کن، آبمیوه گیری، آسیاب و خرد کن می باشد. این طراحی خاص از ناسا، یک محصول تک کاره است که دارای توان 800 وات می باشد و به سیستم قطع خودکار مجهز است.

این ابمیوه گیری ها بیشتر برای کشور هایی که آب گوجه ، آب کرفس و مانند آن را در برنامه غذایی روزانه خود دارند ، مناسب است . در حقیقت وقتی که هندوانه یا طالبی را در مخلوط کن میریزیم ما آبمیوه تهیه نکرده ایم بلکه اسموتی آماده شده است . همان طور که می دانید تفاوت اسموتی با آبمیوه در این است که در اسموتی ، میوه از آب میوه جدا نمی گردد . ولی در عین حال یک مایع یکدست تهیه میشود . عصاره گیر ها محصولات جدیدی نیستند . تولید عصاره گیرها سابقهای طولانی دارد و به چند دهه قبل باز می گردد. هر چند انواع قبلی این عصاره گیر ها به شکل چرخ گوشت ساخته میشد اما عصاره گیر های جدیدتر نیز بیش از ده سال است که بازار عرضه شده اند . در مدل های جدیدتر ۲ قابلیت به این عصاره گیر ها افزوده شده است که می توان علاوه بر آبگیری میوه ، اسموتی و بستنی میوه ای نیز تهیه کرد .

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube