•   

این دستگاه تصفیه مجهز به یک نمایشگر لمسی دایره ای شکل LED می باشد که می توانید برای روشن شدن دستگاه، آن را فشار دهید و با یک بار فشار دیگر می توانید حالت تصفیه را تغییر دهید. اهمیت این ویژگی را دست کم نگیرید. این موتور جزو موتورهای بدون برس بوده و تولید صدای مزاحم بسیار کمی دارد. کاربر می تواند پنل عقب را باز کرده و به راحتی به فیلتر دسترسی پیدا کند. دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C حدود 5330 لیتر در دقیقه، هوای پاک در اختیار شما میگذارد. نویز تولیدی این دستگاه، نرخ 31 دسیبلی دارد. این دستگاه قرار است به صورت 24 ساعته روشن باشد و اگر نویز بالایی داشته باشد، آرامش افراد حاضر در محل را مختل میکند. موتور 29 ولت DC، به مصرف کم و بازده بالا معروف است. به بیان دیگر، در یک ساعت، پوشش 106 متر مربعی را آلودگی زدایی میکند. طراحی داخلی این دستگاه تصفیه هوا برای بهبود کارایی مکش هوا، نسبت به مدل قبلی ساده تر شده است. مصرف برق مدل 3C برابر با 29 وات، نمود واقعی از یک دستگاه کم مصرف را به ما نشان میدهد. یکی از جنبه های این تغییر پوشش آسان باز شونده فیلتر است. علاوه بر این، مصرف بهینه دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی Mi Air Purifier 3C نیز شرایط برای استفاده دائم از این دستگاه فراهم میکند. در بیشترین حالت، به 61 دسیبل خواهد رسید! یعنی دستگاه تصفیه قادر است هوا را در یک اتاق 106 متر مربع در عرض یک ساعت به طور کامل تصفیه کند. برای خرید دستگاه تصفیه هوا، معیار مهمی همچون ظرفیت تصفیه را در نظر داشته باشید.

تصفیه کننده هوا شیائومی نمایندگی

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max محصول هوشمند جدیدی از این کمپانی چینی است که با دقت بالایی به فیلتر کردن آلاینده های مختلف موجود در هوای اتاق میپردازد. این تصفیه کننده هوا جدید شیائومی همچنین از حسگرهای پیشرفته حالت جامد فرمالدهید استفاده میکند که مستقیما از سوییس وارد شدهاند. تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max همچنین قادر است ترکیبات آلی فرار مانند آلدهیدها، بنزنها، آلکینها، ترکیبات آروماتیک، آلکینها، ترکیبات هالوژنی، استرها، کتونها و موارد دیگر را نیز به خوبی تصفیه کند. این محصول قیمتی حدودا 408 دلاری داشته و هم اکنون قابل پیش خرید است. همچنین تصفیه کردن بسیاری عناصر حساسیتزای طبیعی و شیمیایی هم از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار میرود. همچنین با بهرهگیری از لایههای فعال کربن، این محصول شیائومی قادر به محبوس کردن بهتر آلایندههایی نظیر فرمالدهیدهاست. به لطف استفاده از تکنولوژی الکترونیکی حالت جامد، رزولوشن سنسور این دستگاه بسیار بالاتر از دستگاههای مشابه است. روز گذشته شیائومی به طور رسمی از دستگاه تصفیه هوای MIJIA Air Purifier 4 Max در چین رونمایی کرد. نرخ حذف تولوئن این دستگاه برابر 97.7 درصد در هر ساعت است و نرخ تصفیه ترکیبات عاری از مواد آلی فرار نیز برابر با 96.3 درصد گزارش شده است. علاوه بر این، محصول جدید شیائومی با بهرهگیری از پوششهالی پیشرفته آنتی باکتریایی و ضدویروسی میتواند آلایندههای عفونی و ویروسی محیط را نیز با دقت بسیار خوبی فیلتر کند. این دستگاه جدید شیائومی در هر ساعت قادر به کاهش فرمالدهیدها به اندازه 0.01 گرم بر متر مکعب بوده و نرخ تصفیه آن 99.7 درصد اعلام شده است.

تصفیه هوا شیائومی خود را به واقعیت تبدیل کنید

فیلتر آنتی باکتریال تصفیه هوا شیائومی، فیلتری ۴ لایه بوده که به صورت تخصصی تمرکز بر روی از بین بردن باکتریها ویروسها و مایتها دارد. تنها کافیست درب تصفیه هوا را باز کرده و فیلتر قدیمی را خارج کرده، فیلتر جدید را به جای آن قرار دهید. کليه حقوق اين وب سايت متعلق به گروه بازرگانی سورنا (فروشگاه اینترنتی بیتمال) میباشد. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. این فیلتر برای همه ورژنهای تصفیه هوا شیائومی مدل ۲ (۲,۲S,2H,2C) و ۳ و Pro قابل استفاده است و نصب آن بسیار راحت بوده و نیازی به متخصص ندارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیتمال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به طور کلی سه فیلتر برای تصفیه هوا شیائومی سازگار با مدلهای ذکر شده وجود دارد. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این کمپانی چینی تنها به تولید گوشی های هوشمند بسنده نکرده و در زمینه لوازم جانبی نیز محصولات متنوع و کاربردی را ارائه می نماید. در ادامه به طور کامل به توضیح مشخصات آن خواهیم پرداخت. یکی از این محصولات کاربردی، دستگاه های تصفیه هوا می باشند که این کمپانی به بازار عرضه میکند. Air Purifier 3H از طراحی کلی مشابه سایر دستگاه های تصفیه هوا شیائومی بهره می برد. تصفیه کننده هوا شیائومی Air Purifier 3H محصول جدیدی است که امکانات و ویژگیهای بسیار خوبی را در اختیار میگذارد. و متعهد بودن به چهار اصل «مشتریمداری» ، «قیمت مناسب» ،» ضمانت اصالت کالا» و «ارسال سریع» تجربهی خرید مطمئن و راحتی را برای مشتریان فراهم نماییم. برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید. آیا این نظر برایتان مفید بود؟ ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خرید و ارائهی قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز نمودهایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم. آیا این نظر برایتان مفید بود؟

تصفیه کننده هوا.

اسمارتمی یکی از زیرمجموعههای شیائومی است که در زمینه تولید محصولات تصفیه کننده هوا فعالیت میکند. هر فرد بهصورت طبیعی در طول روز 23040 بار نفس میکشد و از هر 10 نفر تنها 1 نفر به هوای سالم دسترسی دارد. این کمپانی به تازگی کمپین جذب سرمایه عمومی جدیدی را برای یک تصفیه کننده هوا جدید در وبسایت کیکاستارتر راهاندازی کرده است. برخلاف تصور اکثر افراد، هوایی که در فضای داخلی منزل تنفس میکنیم نیز میتواند حاوی آلودگیهای مختلفی باشد، بهطوری که در برخی مواقع این آلودگیها حتی نسبت به هوای بیرون نیز بیشتر است! به گفته موسسه EPA، اکثر افراد بیش از 90 درصد از زمان خود را درون منزل سپری میکنند و این در حالی است که میزان آلودگی هوای منزل میتواند تا 5 برابر بیشتر از آلودگی هوای بیرون باشد. اسمارتمی معتقد است هوای سالم یکی از مهمترین نیازهای هر انسانی است و دستگاههایی مانند تصفیه کننده آب یا هوا به هیچ عنوان جزو کالاهای لوکس محسوب نمیشوند. این تصفیه کننده هوا از طراحی مینیمال، فناوریهای نوین و عملکرد بسیار خوب بهره میبرد.

همینطور که میدانیم عوارض آلودگی هوا هر ساله میلیون ها نفر را دچار مرگ زودرس میکنند که بیش این افراد بر اثر تنفس هوای آلوده عمدتاً در شهرهای بزرگ و آلوده جهان، جان خود را از دست داده اند. که فضای کمتری اشغال میکند طراحی این دستگاه، میتواند دورتادور خود را در زاویه 360 درجه، پوشش داده. دستگاه تصفیه هوا شیائومی 3C سری Mi Air Purifier سه مود روشنایی داشته که در هر ساعت از شبانه روز جهت محتوای ان وجود ندارد. که بیشتر این بیماری های مانند آسم،نفس، افزایش فشار خون برونشیت، آلرژی تنفسی، تنگی ، تپش قلب و حملات قلبی یا مغزی که از طریق تنفس ذرات معلق و گاز دی اکسید کربن در هوای شهرها میباشد. دستگاه تصفیه کننده هوای شیائومی 3C در کنار عملکرد و بازدهی ، طراحی و ظاهری زیبا جمع و جور دارد دستگاه Mi 3C شبیه به یک جعبه مکعب مستطیل شکل طراحی شده است. در نمای کلی دستگاه تصفیه هوا، نمایشگر دایرهای روی بدنه سفید سرآمد میباشد.

تصفیه کننده هوا شیائومی جدید

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max یک محصول هوشمند از برند چینی شیائومی است که برای فیلتر کردن آلایندههای مختلف از محیط اتاق کاربرد دارد. از جمله مهمترین این ویژگیها موارد زیر هستند. همین تنوع بالا میتواند باعث سردرگمی شما در زمان خرید دستگاه تصفیه هوا شود. در این مقاله از دیوار اطلاعاتی در مورد Xiaomi Air Purifier 4 Max و چند دستگاه تصفیه هوای دیگر در اختیارتان قرار میگیرد. در این شرایط باید برخی از ویژگیهای اصلی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین دستگاه تصفیه هوا را انتخاب کنید. این محصول مجهز به سنسور فرمالدئید (Formaldehyde) حالت جامد و نمایشگر دیجیتالی ۱۰۰۰ رقمی است که میتواند روی میزان آلاینده مضر فرمالدئید در خانه نظارت داشته باشد. دستگاههای تصفیه کننده هوا با برندهای متنوعی در بازار موجود هستند. وجود تصفیه کننده هوا باعث میشود در روزهای سرد سال که با پدیده وارونگی دما دست و پنجه نرم میکنیم، در محیط کار یا خانه، هوایی تصفیه شده و پاک داشته باشیم.

هشت پیشنهادات از یک تصفیه کننده هوا Professional

شیائومی تصفیه کننده هوا برای حفظ سلامتی در خانه هوشمند راه اندازی کرده است. این تصفیه کننده هوا Xiaomi Mijia Desktop است. در حقیقت ، دستگاه تصفیه به منظور پاکسازی هر فضای شعاع باریک طراحی شده است. یک دستگاه تصفیه هوا است که هدف آن بهبود کیفیت هوای موجود در فضای اطراف میز است. Mijia برای کاهش میزان سر و صدا بهینه شده است ، به طوری که هیچ مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند، این یک ویژگی بسیار کاربردی یک دستگاه دسک تاپ است. اما کار آن به این محدود نمی شود. از طریق یک نازل جهت دار قابل تنظیم ، هوای پاک را مستقیماً به صورت کاربر می رساند. دستگاه تصفیه هوای رومیزی شیائومی Mijia یک دستگاه روی میز کار است که به ویژه در محیط های کاری بسیار مفید است. تصفیه کننده هوا Mijia AC-M9-SC از Wi-Fi پشتیبانی می کند و می تواند به یک برنامه تلفن همراه متصل شود که به شما امکان می دهد عملکرد دستگاه را کنترل کرده و عمر باقی مانده فیلتر را کنترل کنید.

سه خلاقانه راه‌ها می‌توانید تصفیه هوا شیائومی خود را افزایش دهید

در نهایت، لایه سوم سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا Mi Air Purifier F1 شیائومی از لایه کربن فعال برای جذب فرمالدهید، تولوئن و ترکیبات آلی فرار موجود در هوا را جداسازی میکند. براساس مطالعات، بازه زمانی که تمام آلودگیهای موجود در هوای این محیطها از بین برود بین 3 تا 15 سال است! افرادی که به تازگی خانه خود را بازسازی کردهاند و یا به خانه جدیدشان وارد شدند ممکن است بعد از چند روز احساس خستگی یا گیجی داشته باشند. بدین ترتیب فقط در یک ساعت، 96.5 درصد از فرمالدهید موجود در هوا حذف خواهد شد. دستگاه تصفیه کننده هوای شیائومی مدل Mi Air Purifier F1 از ماژول وایفای داخلی با پشتیبانی از استانداردهای IEEE 802.11b/g/n بهره میبرد و در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی به دستگاههای مختلف متصل میشود. سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier F1 قادر است با نرخ CADR 200m3/h فرمالدهید موجود در هوای محیط را حذف کند. این دستگاه همچنین قادر است با نرخ 400 متر مکعب در هر ساعت، ذرات آلاینده موجود در هوا را جداسازی کند و استریلیزاسیون 99.9 درصدی هوا را انجام دهد. زنان باردار، اطفال و یا افرادی که دچار آلرژی هستند و یا از سایر مشکلات تنفسی رنج میبرند، نباید در چنین محیطهایی زندگی کنند. این محصول از دستیار صوتی هوشمند شیائومی XiaoAI پشتیبانی میکند و اگر از اسپیکر هوشمند شیائومی استفاده میکنید، امکان کنترل صوتی این دستگاه را خواهید داشت. به لطف ساختار هوشمندانه سیستم فیلتراسیون، طول عمر فیلترها بسته به میزان استفاده و آلودگی هوای محیط، بین 3 تا 6 ماه است. اگر چاره دیگری ندارید، استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا برای تنفس سالم، ضروری خواهد بود. این به علت وجود فرمالدهید در هوای محیط است.

پنج افسانه درباره تصفیه کننده هوا

دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max قادر به کاهش ۰.۰۱ میلیگرم بر متر مکعب فرمالدئید موجود در فضای اتاق در هر ساعت است. دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max با استفاده از لایههای فعال کربن بهتر از هر دستگاه دیگری میتواند آلایندههایی مانند فرمالدئید را محبوس کند. به لطف فناوری الکترونیکی حالت جامد، سنسور وضوحی برابر با ۳ رقم اعشار دارد. این دستگاه علاوهبر فرمالدئید میتواند ترکیبات آلی فرار دیگری مانند آلدهیدها، آلکینها، ترکیبات هالوژنی، بنزنها، استرها، آروماتیکها و کتونها و بسیاری مواد آلاینده دیگر را به خوبی تصفیه کند. نرخ تصفیه این دستگاه عاری از مواد آلی فرار بوده و حتی برابر با ۹۶.۳۵ است. این دستگاه مجهز به سنسور فرمالدئید حالت جامد است که از کشور سوئیس وارد شده و در نوع خود بینظیر و بیرقیب است. با قطعیت میتوان گفت که این دستگاه ۱۰ برابر بهتر از استانداردهای موجود عمل میکند. جالب است بدانید که نرخ حذف تولوئن دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max در هر ۱ ساعت ۹۷.۷% است.

  • حالت مورد علاقه
  • دارای سنسور کیفیت هوا
  • سنسور نمایشگر کیفیت هوا
  • دارای سنسور تشخیص میزان آلودگی هوا
  • فیلتراسیون قوی و با کیفیت
  • مساحت برنامه 72 متر مربع
  • دستگاه تصفیهای با نویز مناسب انتخاب کنید
  • صدای بسیار کم ( 45 دسی بل )

نرخ تصفیه این دستگاه عاری از مواد آلی فرار بوده و حتی برابر با 96.35 است. به طور کلی یک دستگاه تصفیه هوا با CADR 800 می تواند هوای یک فضای 50 تا 100 متر مربعی را به خوبی تصفیه کند. به لطف فناوری الکترونیکی حالت جامد، سنسور وضوحی برابر با 3 رقم اعشار دارد. دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max دارای CADR 900 است. این دستگاه می تواند مواد آلرژی زا مانند گرده های بسیار ریز را عمیقا فیلتر نموده و احتمال ابتلا به آلرژی را کاهش دهد. در دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی از عناصر فیلتر باکیفیت و با طول عمر تا 1 سال استفاده شده است. میزان CADR واحدی برای میزان گیری راندمان تصفیه هوا است. دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max مجهز به یک پوشش ضدباکتری و یک پوشش ضدویروسی است که می تواند به طور موثری انواع باکتری و سموم را غیرفعال کند. این دستگاه مجهز به سنسور فرمالدئید حالت جامد است که از کشور سوئیس وارد شده و در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است.

دستگاه تصفیه کننده هوا میتواند طیف وسیعی از عوامل بیماریزا را از هوا حذف کرده و شرایط را در سطح بهینه نگه دارد؛ بدین ترتیب امکان تنفس هوای سالم و بدون آلاینده برای شما فراهم خواهد شد. در این صورت میتوانید نمونههای مختلف را با بالاترین سطوح کیفیت و مناسبترین قیمتها در طب پایتخت مشاهده کنید. بنابراین اینکه چه دستگاهی و با چه ویژگیهای خریداری کنید، به بودجه اختصاصی شما بستگی دارد. تمامی این نمونهها را میتوانید با بالاترین سطوح کیفیت و مناسبترین قیمتها، در فروشگاه طب پایتخت مورد بررسی قرار دهید. همچنین اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، مشاوران طب پایتخت آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند. ، همگی در تعیین قیمت نهایی این دستگاهها نقش دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاههای تصفیه هوا میتوانید ضمن تعیین ویژگیهای مطلوب، نمونههای مختلف را در طب پایتخت مورد بررسی قرار داده و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید. امیدواریم پس از مطالعه مطالب ذکرشده بتوانید تصمیم خود را مبنی بر خرید دستگاه تصفیه هوا نهایی کنید. با توجه به این موارد، نمیتوان قیمت واحدی برای نمونههای مختلف آن در نظر گرفت. دستگاه تصفیه هوا شیائومی نیز از نمونههای برتر دستگاههای تصفیه هواست و با استفاده از فناوریهای بهروز و استانداردهای جهانی طراحی شده است. این دستگاه دارای ظاهری مدرن و شکیل و متناسب با محیطهای مختلف است.

تصفیه هوا شیائومی Pro H جدیدترین و قویترین تصفیه هوا خانگی شیائومی است. صفحه نمایشگر لمسی روی بدنه دستگاه هم علاوه بر سه حالت دلخواه، حالت خواب و حالت اتوماتیک، امکان انتخاب بین سه سرعت چرخش فن هم برای شما میسر کرده است. طول عمر تصفیه هوا شیائومی Pro H حداقل ۱۴ ماه برای استفاده دائم اعلام شده در حالیکه در مدلهای قبل زمان تعویض فیلتر ۳ تا ۶ ماه بوده است. با اینکه قدرت موتور زیاد شده اما همچنان صدای عملکرد آن بسیار کم بوده و صدای تولیدی در سرعت چرخش متوسط تنها ۳۴.۱ دسی بل بوده که برای شما هیچ مزاحمتی ایجاد نمیکند. شکل فن ها کامل تغییر کرده و به کمک موتور قدرتمند و جدید، تصفیه هوا شیائومی Pro H گردش هوای بزرگتری ایجاد کرده که در هر دقیقه بیش از ۱۰،۰۰۰ لیتر هوا تصفیه میکند. این محصول خارق العاده کاملا با نسلهای قبلی تصفیه هواهای شیائومی از هر لحاظ متفاوت است. یکی دیگر از مزایای این محصول قابلیت استریل کردن هوا به کمک UV است که این امکان در مدلهای قبلی وجود نداشت.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube