خیر، نمی توانید ببینید که چند بار یک نفر ویدیوی اینستاگرام شما را تماشا کرده است. فالووان اینستاگرام خارجی یکی از انواع فالووانیی است که توسط سایت ها و شرکت های مختلف به فروش می رسد. اما در سایت اینستا اف ال با فالووان با کیفیت و داشتن فعالیت منظم و اصولی می توانید بازدهی پیج را از هشتک ها بالا ببرید و زمانی که بازدهی بالا رود اینستاگرام پست شما را با ارزش دانسته و آن را در اکسپلور قرار خواهد داد.

اینستاگرام خود را در دست متخصصان واقعی با تجربه فراوان قرار دهید! حقیقت این است خریدن فالووان واقعی نیست اصلا سایتی نیست که فالووان واقعی به شما بفروشد. به خاطر اینکه خیلی از آن ها معتقد اند که هرچه فالووان اینستاگرام شان بیشتر باشد می توانند تاثیر بیشتری روی مخاطبین جدید بگذارند و این تنها دلیلی است که آن ها را دنبال کنند.

نباید این امکان وجود داشته باشد زیرا وقتی شخصی یک ویدیو را تماشا می کند، برای همیشه بازدید روی آن ویدیو باقی می ماند.

1. استفاده از ربات فالووانگرام: 100% فالووان تضمینی و تحویل فوری در این روش شما با خرید یک ربات که در واقع یک نرم افزار می باشد و نصب آن بر روی دستگاه خود به صورت اتوماتیک شروع به فالو کردن کاربران از پیج های مختلف می کنید.

همه نماها از دستگاه ها و آدرس های IP مختلف می آیند. نکته ای که اینجا می خواهیم به آن بپردازیم این است که آیا تمامی کانال ها در ابتدای مسیر خود، موفق بوده اند و مخاطبین بالایی داشته اند یا نه، آنان با هدف و برنامه و استفاده از امکاناتی به این امر دست یافته اند. برنامه و اپلیکیشن های مختلف فالووان باعث افزایش فالووانی سایت شما شده و به صورت هدفمند فالووانی اینستاگرام شما را افزایش می دهند.

بله. وب سایت ما با یک گواهی رمزگذاری شده است که اطلاعات شما را هنگام خرید خدمات ایمن نگه می دارد. در صورت خرید یکی از بسته فالووانگرام ما، فالووان، لایک، بازدید و موارد دیگر را با بهترین فرآیند ممکن دریافت خواهید کرد. ویدئو های کوتاه فالووان خود را از طریق داستان کوتاه اینستاگرام (Story) به اشتراک بگذارید.اینستاگرام از بهترین گزینه هایی است که با کمک استوری آن ، کاربران بسیاری را جذب خود می کنید.سعی کنید پیج اینستاگرام خود را پابلیک (عمومی) کنید و هر ویدئو جدیدی که در فالووان به اشتراک میگذارید را با لوگو و آیدی فالووان در اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید.

به خاطر همین مساله هر جا که تعداد افراد بیشتری وجود داشته باشند، بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی و راه اندازی کسب وکار است.

روشن است هر چه تعداد دنبال کننده بیشتر باشد، فروش هم بیشتر خواهد شد. هر چقدر تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد، قطعاً اعتبار صفحه شما هم بیشتر است. پاسخ بی هیچ شکی مثبت است زیرا ما هرگز رمز عبور اینستاگرام یا هر چیز مرتبط با آن را نمی پرسیم.

ترفند : فالو وان کافیست در قسمت جستجوی اینستاگرام شهر مورد نظر را تایپ کنید مثلا Esfahan ،با تایپ این کلمه لیستی از پیج های حاوی این کلمه لود خواهد شد.به آن پیج ها رفته و زیر پست هایشان کامنت بزارین یا دیگر افرادی روکه انجا کامنت گذاشتن رو منشن کرده و دعوت کنید از پیج شما هم دیدن کنن.

در هنگام پر کردن فرم فالووان، حتما نام کاربری(یوزرنیم) اینستاگرام خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube