کارت های گرافیک کنونی همچنین دارای حافظه های رم یکپارچه ای در درون خود هستند، این رم ها با RAM کامپیوتر تفاوت دارند. توجه داشته باشید که، بیشتر این واحد­های گرافیکی که به شکل یکپارچه هستند، حافظه اختصاصی ندارند، پس اگر لپ­تاپ گیمینگ یا لپ­تاپی با قدرت پردازش بالا مدنظر شما است، بهتر است به سراغ دستگاهی بروید که دارای واحد گرافیکی مجزا باشد. لپتاپهای اداری و خانگی معمولاً در دستهی لپتاپهای متوسط رو به ضعیف قرار میگیرند، چرا که کار زیادی برعهده آنها قرار نمیگیرد. از مشخصههای مهم لپتاپهای اداری، وجود کیبورد خوب و استاندارد است به این دلیل که افراد کارمند و حسابدارها بیشترین استفاده را از کیبورد دارند. اما بطور کلی سری تینکپد لنوو، Latitude دل و سری پرو یا الیت از HP از بهترین مارک لپ تاپ دست دوم و مدلهایی هستند که بسیار مقاوم هستند و میتوانند تا سالها کار کنند. لپ تاپهای دل در میان رقبای خود بهترین و شناخته ترین برند هستند.

شرکتهایی مانند لنوو، ایسوس، دل و اپل، از تولیدکنندههای بزرگی هستند، که لپتاپهایشان در صدر لیست پرفروشترینها در بازار ایران قرار دارد. لپ تاپ دست دوم Dell E5550، دستگاهی است که با استفاده از پردازنده دو هسته ای Core i5 نسل پنج، با فرکانس 2.2 گیگاهرتز قادر به پردازش چهار رشته به صورت همزمان است. مرکز فشار دکمه های کیبورد Dell Latitude E5550 i5 بسیار مطلوب است؛ زیرا دکمه ها، آن چنان نرم یا سخت نبوده و تجربه بسیار جذابی را از تایپ با کیبورد برای کاربران فراهم می نمایند. در این حالت ، هنگامی که لپ تاپ (عمدتا) بیکار باشد ، فن خاموش می ماند و فقط برای کارهای اداری و مرور کمی از آن استفاده می شود. در میان پنل­های LCD رقابت میان VA و IPS می­باشد که باید گفت دقت رنگ هر کدام بسیار بالا است اما زاویه دید بی­نظیر پنل IPS را نمیتوان نادیده گرفت. پنل مناسب ما کدام است؟ کنتراست و کیفیت رنگ ها خوب است اما بدلیل استفاده از پنل TN زوایای دید به خصوص در جهت افقی محدود است. فروشگاه اینترنتی دیجیتال کده در سال 1396 با هدف عرضه محصولات دیجیتال به مشتریان محترم و همچنین ارائه هر چه بهتر اطلاعات در خصوص محصولات دیجیتال تاسیس گردیده است.

اما توجه داشته باشید که تنوع بالای لپتاپها و کامپیوترها در بازار دیجیتال باعث شده تا انتخاب کردن کمی سخت باشد. به عنوان مثال لپ تاپ مدل X1 Carbon لنوو یکی از سری لپ تاپهای سری X استوک لنوو است که جزو لپ تاپهای معروف و فوق العاده سبک ThinkPad میباشد. برای مثال اگر دانشجوی شاخههای پزشکی و انسانی هستید، یک لپتاپ با سخت افزار ساده نیز کار شما را راه خواهد انداخت. نکته اول: خرید لپتاپ گیمینگ استوک به شما این اجازه را میدهد تا با هزینهای حدود دو-سوم یا کمتر صاحب یک دستگاه قدرتمند و باکیفیت شوید. البته توجه کنید که تنها نام این لپ تاپ گیمینگ است ولی برای افراد مختلف که در زمینه ادیت و تولید انیمیشن کار می­کنند نیز یک گزینه مناسب می­باشند. بسیاری از کاربران این سوال را از ما دارند که آیا لپ تاپ استوک بخریم یا نو؟ با توجه با کیفیت بالای کیبورد های استوک نسبت به نمونه های موجود در بازار داخلی و قیمت اقتصادی تر اکثر مشتریان آنرا گزینه مطلوب تری دانسته و تمایل بیشتری برای خرید آن دارند.

قیمت لپ تاپ اچ پی زدبوک ۱۷ G4 در کارون بسیار مناسب است. پس از انتخاب لپ تاپ، چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، می توانید به صورت نقد و اقساط خرید خود را انجام دهید. در این بخش از راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم و استوک قصد داریم قسمتهای مختلف لپ تاپ که باید توسط شما در هنگام خرید مورد بررسی قرار بگیرد را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی را نسبت به هرکدام در اختیار شما قرار دهیم. ظرافت ظاهری موجود در لپتاپهای اداری و مهندسی و خانگی در این سری لپتاپها به چشم نمیخورد، چرا که همانطور که گفتیم این لپتاپها دارای طراحیهای خاص و بعضاً فانتزی هستند و دلیل دیگر آن به استفاده از سختافزارهای قوی و فنهای بزرگ برای جلوگیری از داغ شدن این دستگاههای قوی بازمیگردد. اهمیت این کالا با وجود زیاد شدن کاربران لپ تاپ ، نوت بوک ، و تبلت های موجود در بازار کم نشده است و هنوز شرکت های تولیدکننده کیبورد به عرضه نمونه های بهتر با قابلیت های بیشتری و حرفه ای تری برای کاربران هستند . لپ تاپ استوک HP سری EliteBook برای کاربران حرفه ای ساخته شده است . کیبورد های موجود در بازار برای سه گروه کاربری حرفه ای ( گیمیر ها و کاربرانی که کیبورد هایی با کلید های خاص و مقاوم نیاز دارند ) ، نیمه حرفه ای ( کاربرانی به کیبوردی کمی پیشرفته تر از کیبورد معمولی نیاز دارند ) و کاربران معمولی.

  • سیستم عامل: Windows 11 64Bit Home
  • رم: ۱۶GB – ۶۴GB
  • وضعیت موجودی
  • پردازنده: Core i5-8300H to Intel Xeon E-2186M
  • هارد لپتاپ SSD – هارد SSD لپتاپ Sata 2.5Inch
  • شارژدهی باتری
  • پردازنده: INTEL Celeron 4400N
  • کدام قطعات لپتاپهای لنوو قابل ارتقا است؟

اولین قدم این است که نیاز خود را شناسایی کنید، فکر کنید که هدف شما از خرید لپ تاپ چیست و قصد دارید برای چه کاری از آن استفاده کنید؟ مطابق برگه واقعیت آن ، سرعت ساعت CPU به دلیل هسته توربوی آن بین ۲٫۷ تا ۳٫۲ گیگاهرتز متفاوت است. وجود سختافزارهای قدرتمند که در ادامه به آنها به صورت مفصل خواهیم پرداخت، به این دلیل است که لپتاپ گیمینگ باید توانایی اجرای بازیهای به روز، نرمافزارهای طراحی که معمولاً سنگین هستند و حتی توانایی اجرای برنامههای صنعتی را داشته باشد. از طرفی دانشجویان رشتههای مهندسی و هنر به دلیل استفاده از نرمافزارهای سنگین، نیازمند سختافزار قوی متناسب با کارشان هستند که به صورت طبیعی هزینه لپتاپهای قویتر گرانتر نیز میباشد. اپل نیز پردازنده قدرتمند انحصاری خود را با نام M1 دارد که به شکل تخصی تنها در لپ­تاپ­های خود از آن­ها استفاده می­کند. این لپ تاپ دارای پورت های متنوعی است که می توان به DisplayPort، eSATA، 2xUSB 3.0، 3xUSB 2.0، LAN، VGA و ورودی میکروفن و خروجی هدفون اشاره نمود و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای با استاندارد 802.11a/b/g/n و بلوتوث نسخه 2.1 EDR را دارد. یکی از اولین اقدامات ما پیش از خرید، این است که قیمت لپ تاپ ها را باهم مقایسه کنیم.

  1. مقایسه قیمت لپ تاپ استوک با نو ؟
  2. دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 3.1
  3. پردازنده گرافیکی: –
  4. اسمبل لپ تاپ
  5. پردازنده Intel Core i7 با فرکانس 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
  6. تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین
  7. HP HDX X16-1140 چجور لبتاپیه از نظر شما

قیمت کمتر لپ تاپ استوک: لپتاپ استوک با قیمت پایین تری نسبت به لپ تاپ آکبند به بازار عرضه می شود. لپتاپ دانشجویی معمولاً تداعی کننده تصویر لپتاپهای کوچکتر از ۱۵ اینچ میباشد، که کوچک و سبک هستند، در واقع با این مشخصات به یاد نوتبوکها میافتیم. حداکثر کاری که با لپتاپهای اداری انجام میشود، مربوط به سرچ کردن، وب گردی، تماشای فیلم و کار با برنامههایی مانند آفیس است، که هیچ کدام از این امور نیازمند سختافزار قدرتمند نیستند. همچنین دارای کارت گرافیک یکپارچه نیستند و یک کارت گرافیک مجمتع با پردازنده لپ تاپ هستد. لپ تاپ Lenovo ThinkPad T450s مجهز به یک صفحه نمایش 14.1 اینچی در دو مدل رزولوشن 1600×900 و 1920×1080 پیکسل است که به معنی تراکم پیکسلی به ترتیب 131 یا 157 ppi است. پس به این نکته توجه کنید که وجود قطعه­ی پردازنده قوی، از اصلی­ترین ملاک­ها برای داشتن یک لپ­تاپ قوی است. یک عامل دیگر که در ایجاد تفاوت میان لپتاپها نقش پررنگی دارد، وجود شرکتهای عظیم تولیدکننده لپتاپ، یا همان برندهای آن است. عوامل متعددی سبب ایجاد تفاوت در میان این لپتاپها شده است که در ادامه به تمام این عوامل موثر به شکل جزئی خواهیم پرداخت.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube