ترانه علیدوستی در موزیک ویدئو سالار عقیلی در کنار شهاب حسینی حضور یافت. در این ویدئو توضیحات ترانه علیدوستی را درباره حواشی ایججاد شده برای فرهاد اصلانی مشاهده می کنید. ترانه علیدوستی از بازیگران نامدار سینما و تلویزیون ایران میباشد او از سن 15 سالگی تا به حال به صورت مستمر در سینما و تلویزیون حضور دارددرخشش در فیلم من ترانه 15 سال دارم سکوی پرتاب او به سوی موفقیت و شهرت بود و به شدت مورد توجه قرار گرفت و همچنان او از بازیگران درجه 1 ایرانی میباشد این خانم هنرمند را میتوان به عنوان از سوپراستارهای سینما دانست و حضورش در هر فیلمی میتواند فروش بسیار زیادی داشته باشد. به واسطه همین کلاسها او در سال 79 برای فیلم من ترانه 15 سال دارم در نقش پرنیان انتخاب شد و به ناچار در درسش وقفهای افتاد. او بر زبان انگلیسی تسلط دارد و به عنوان مترجم ادبی نیز فعالیت میکند که ترجمه کتاب رؤیای مادرم (نوشته آلیس مونرو) ازآثار ترجم ای اوست و به واسطه ی همین نیز برنده ی جایزه ادبی پروین اعتصامی گشت.

اثر آلیس مونرو در نوزدهمین دوره کتاب فصل، در گروه ادبیات، شایسته تقدیر شناخته شد. برای همین کار ترجمه ،جایزه ادبی پنجمین دوره پروین اعتصامی را برای ترجمه رویای مادرم تالیف آلیس مونرو دریافت کرد . دخترا بادکنکن، دست بزنی میترکن» اینگونه متلها فرهنگسازی نامنصفانهای بود برای کودکانی که هنوز حتی تفاوتهایشان با هم را نمیشناختند. درسال ۱۳۷۹ به وسیله کلاس های امین تارخ برای بازی در نقش ترانه پرنیان انتخاب شد. ترانه علیدوستی با آنکه موقع بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم، نه ازدواج کرده بوده و نه مادر شده بوده، آن قدر نقش خود را خوب ایفا کرد که همه تحسینش کردند. ترانه علیدوستی ازدواج کرده است و یک فرزند دختر دارد. شهرزاد دانشجوی رشته پزشکی است که در سال ۱۳۳۲ با کودتای ۲۸ مرداد زندگی اش دچار تغییر و تحول میشود. او یک برادر به نام پویان علیدوستی داشت که در چهارشنبه سوری سال 83 فوت کرد. مسیح علینژاد پروژه چهارشنبه های سفید را با کمک کشورهای غربی کلید زده اما هر روز بیشتر پشت پرده این پروژه ضدحجاب آشکار می شود.

ترانه علیدوستی یکی از لیدرهای جنبش میتو در ایران است و این رفتار او تناقضی آشکار از طرف مخاطبان به نظر میرسید. از نظر برخی منتقدان این بازیگر ، بهترین بازیگر دهه ی اخیر سینمای ایران بوده. ترانه علیدوستی در ویژهنامه شماره ۱۰۰ ماهنامه صنعت سینما که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب ۱۳۰ نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد. همچنین در سال ۱۳۹۰، مجله فیلم او را بهترین بازیگر زن دهه ۸۰ انتخاب کرد. ترانه فعالیتش را از دهه هشتاد شروع کرده و بازیگری را در کلاس های استاد امین تارخ آموخته و با فیلم سینمایی من ترانه پانزده سال دارم به شهرت رسید. هیچ. چون من این اسم را از اولین روزی که متولد شدم دارم. ترانه علیدوستی به بیماری کلاستروفوبیا یا تری از محیط بسته مبتلا است و به همین دلیل نمی تواند از اتوبوس و مترو استفاده کند.

پدرش حمید علیدوستی از فوتبالیست های پیشکسوت بوده و اکنون جزء مربیان است و مادرش مجسمه تراش و برادرش پویان ،در نوجوانی بر اثر انفجار نارنجک دستی در شب چهارشنبه سوری سال ۸۳ فوت کرده است . به طوری که دومین و سومین تجربه ی بازیگری در سینما را با بازی در فیلم های شهر زیبا (1382) و چهارشنبه سوری (1384) که هر دو ساخته اصغر فرهادی ، از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان، پشت سر گذاشت او بعد ها در فیلم های درباره الی و فروشنده ی اصغر فرهادی نیز نقش آفرینی کرد. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است. پروتکل پروتکل تازهساخت MTProto توسط نیکلای دورف بر مبنای رمزنگاری ایئیاس ۲۵۶ بیتی متقارن، رمزنگاری آراسای ۲۰۴۸ و پروتکل تبادل کلید دیفی-هلمن است. علاوه بر ترجمه و هنرپیشگی ، دوبله نیز انجام میدهد و نمایشنامه خوانی نیز از دیگر فعالیست هایش محسوب می شود .

For those who have any concerns relating to wherever as well as the best way to employ مهاجرت ترانه علیدوستی, you’ll be able to e mail us from the web site.

Etiquetado con:
Publicado en: Uncategorized
Buscar
Visitenos en:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Youtube